Rijmelarij |
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Dan staat in het rijmbos een heuse Rijmboom  Dat ontbrak er nog maar net aan  |
|
nietmeer
|
zie die reuzenboom daar eens staan  de boom wordt genoemd naar degene die het is  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik verander die heks in rotte vis  dat gaat ze niet lukken mij in een boom veranderen  |
|
nietmeer
|
ach Gio, ga jij even opsalamanderen  jij hebt niet eens toverkracht, domme boom die je bent  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
zij ook niet, want ze is een krent  ik kan wel toveren  |
|
nietmeer
|
wie ga je daarvoor veroveren  ik zaag de boom maar om, hij staat in de weg  |
|
Wien Erelid
|
De Giovannirijmboom heeft dan heel veel pech  , zo'n mooi plekje heeft hij, midden in het bos  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik ben niet, maar de heks de klos ik ben niet in een boom te veranderen |
|
nietmeer
|
dat denk jij, maar de anderen  zien toch echt een boom (van een vent) staan  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
en deze boom van een vent zal er zo vandoor gaan ff lekker een stukje wandelen en daarna eten en daarna weer een stukje wandelen en daarna RTLvoetbal kijken, dus tot morgen  |
|
nietmeer
|
dan is er weer een 'boomdag' zonder zorgen  Wandelen?? dat kan een boom helemaal niet  |
|
Wien Erelid
|
Dat hij boom is, is wat hij zelf nog niet inziet... Die rijmboom wandelt met de pas op de plaats  |
|
nietmeer
|
ach, Gio rijdt wel vaker een scheve schaats  vandaar dat hij maar een boom is geworden  |
|
Wien Erelid
|
Om hem heen lopen allemaal varkentjes die knorden: Gio, gio, laat nog wat eikeltjes vallen  |
|
nietmeer
|
Gio is een echte boom met ballen  hij smijt de eikels overal neer  |
|
GEvanGene Erelid
 WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
Dus jij bedoelt Gio is een echte vent en heer  en een dierenvriend in hart en nieren  |
|
Wien Erelid
|
Soms staat boom Gio wel tegen de beesten te tieren,  als ze hun plasje doen tegen zijn boomstam  |
|
Liies
Erelid
 WMRindex: 405 OTindex: 1.505 S |
en dat moeten we vieren. ik bak de taart. ^^ |
|
nietmeer
|
Quote Wien: Soms staat boom Gio wel tegen de beesten te tieren,  als ze hun plasje doen tegen zijn boomstam  dan is het hek echt van de dam  dan vliegen er rare woorden om je oren  |
|
Wien Erelid
|
Laat Pedrolina het maar niet horen,  Of de Rijmheks, dan vliegt z'n extra rondje om de RijmGioBoom  |
|
nietmeer
|
daarvan wordt Gio dan een beetje loom  zodat hij alle takken laat hangen  |
|
Wien Erelid
|
De heks zingt haar tovergezangen,  waardoor Gio de boom totaal is gehypnotiseerd... |
|
nietmeer
|
en alle bewoners in het bos met een liedje vereerd  een liedje over een boom die treurig is  |
|
Wien Erelid
|
want zo te staan in een bos vindt GioRijmboom net een gevangenis,  De heks heeft medelijden en tovert hem weer terug  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Gio lag net op zijn rug  een dutje te doen na een dag hard werken  |
|