Rijmelarij |
nietmeer
|
Helaas kost dat veel te veel brood En moet hij tot z'n 75e doorwerken |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
en dat gaat zijn lichaam merken werken tot je 75ste is niet leuk |
|
nietmeer
|
zeg lekkere meuk  ondanks dat grote lijf is de reus een normale eter  |
|
nietmeer
|
Dus jij denkt: "Ik weet het beter!" Waar haalt hij dan die energie vandaan? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Volgens mij eet gio nu net even een banaan, maar de reus eet lekker elke dag een bordje brinta  |
|
nietmeer
|
ik weet het niet beter en meer van die blablabla  ik weet het gewoon, want ik woon samen met Wien ook in dat bos  |
|
Wien Erelid
|
Ja wij zijn namelijk buurvrouw Wien en buurvrouw Pos  de tweeling kent ons al, ze komen soms op visite  |
|
nietmeer
|
maar ze weten nog niet welke ze als favoriete  buurvrouw aan zullen merken  |
|
Wien Erelid
|
daar ben ik hard voor aan 't werken  de snoeppot vol en de vriezer vol ijsjes  |
|
nietmeer
|
en ik heb mijn hoofd vol rijmelarijen en wijsjes snoep geven vind Perdrolina niet goed  |
|
Wien Erelid
|
Wel als buurvrouw Wien dat doet  Maar de twee buurvrouwen voeren daarover toch geen strijd?  |
|
nietmeer
|
Dit zijn geen zaken om over te spreken na het ontbijt Zo is de Tweede Wereldoorlog ook ontstaan |
|
nietmeer
|
daar doen wij nu niet aan  Wien plagen bijvoorbeeld, is ook altijd fun  |
|
Wien Erelid
|
dat is ook niet iets wat ik jou misgun,  plaag maar lekker, ik weet wie het zegt  |
|
nietmeer
|
is het heus waar, is het echt??  oja, ik ben al gek, net zoals jij  |
|
nietmeer
|
Gekke mensen, die passen bij mij! Zonder gek doen kom je nergens! |
|
Wien Erelid
|
daar ben ik het helemaal mee eens, intens  de buurvrouwen doen soms heel gek in het bos  |
|
nietmeer
|
dan gaan alle remmen los  en ze steken dan iedereen aan met hun gekke fratsen  |
|
Wien Erelid
|
af en toe moet je elkaar wat matsen  in het rijmbos wonen allemaal leuke mensen  |
|
nietmeer
|
die niks bijzonders hebben te wensen  die alleen maar vriendelijk naast elkaar willen leven  |
|
Wien Erelid
|
maar nu begint iedereen toch een beetje te beven, af en toe komt namelijk de verschrikkelijke Rijmheks het bos bezoeken  |
|
nietmeer
|
die leest dan alle rijmboeken  ik zou verder niet weten wie je met de rijmheks bedoelt  |
|
Wien Erelid
|
Weet je dan niet hoe dat voelt ? De Rijmheks controleert alle rijmpjes op rijmfouten  |
|
nietmeer
|
en als het niet goed is slaat ze je met haar houten   hand, en dat komt gemeen hard aan  |
|