Rijmelarij |
nietmeer
|
en dat zegt ze met een engelachtig hoofd  maar buurvrouw Wien kennende zal ze het niet kunnen laten  |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
ik zing tenminste mooier dan sommige idols-kandidaten  maar goed, de tweeling zingt nog wel wat mooier  |
|
nietmeer
|
ze zingen nu over een ei en de dooier  want Pedrolina is een taart aan het bakken  |
|
Wien Erelid
|
ze is van alles in de beslagkom aan 't kwakken  is er iets te vieren in de familie Rijmduim? |
|
nietmeer
|
ze maakt een taart van schuim en er is wat te vieren, Tina is nu ook in blijde verwachting  |
|
Wien Erelid
|
dat gebeurt soms al na één overnachting  dat is wel een felicitatie waard!  |
|
nietmeer
|
de reus is eindelijk weer een beetje bedaard  hun survival laten ze nu ook schieten  |
|
Wien Erelid
|
van hun tent, rugzakken en campingstel kunnen ze voorlopig niet genieten  Tina wordt al snel dik, zou het een tweeling worden?  |
|
nietmeer
|
zo staat het niet geschreven in de borden die ze door een waarzegger hebben laten leggen |
|
Wien Erelid
|
wat kan die daar nou van zeggen  we zullen het maar afwachten, het duurt nog een paar maanden  |
|
nietmeer
|
maar de reus en Tina, die verwaanden  geloven wat de waarzegger hun verteld  |
|
Wien Erelid
|
Wát?  wordt het een drieling, heeft ze dat gemeld?  Nou nou dat is een behoorlijke gezinsuitbreiding  |
|
nietmeer
|
even ter voorbereiding  wát de waarzegger ook heeft verteld, van die 2 worden we niet veel wijzer  |
|
Wien Erelid
|
Tina koopt maar vast een strijkijzer  om babykleertjes te kunnen strijken  |
|
nietmeer
|
je staat er nog van te kijken  wat er allemaal nodig is vóór het kind er is  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik weet dat ik ze niet mis  daarom heb ik er dan ook geen  |
|
Wien Erelid
|
nu trap je ons tegen het zere been  want ondanks het gedoe, zijn kinderen wel leuk  |
|
nietmeer
|
Van kinderen lig je vaak in een deuk! En kinderen kunnen heel lief en aardig zijn! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
en toch vind ik kinderen niet altijd fijn vooral die jankerds in de supermarkt  |
|
Liies
Erelid
 WMRindex: 405 OTindex: 1.505 S |
Ze hebben anders wel de tuin voor me aangeharkt ik heb trek in een patatje  |
|
nietmeer
|
voor een patatje moet je maar naar de snackbar van Adje  wij hebben het nu over Tina's zwangerschap  |
|
nietmeer
|
Uit haar been is een grote hap Ze is het verloren tijdens het skiën |
|
Wien Erelid
|
wat zijn dit nu weer voor vreemde theoriën ?  Anyway, Tina zoekt voor de babykamer alvast verf en behang  |
|
nietmeer
|
en vloerbedekking, en meubels, en voor de kleertjes een stang zodat die netjes kunnen worden weggehangen  |
|
Wien Erelid
|
De rijmreus is al vast gaan behangen, hij heeft geen trap nodig want hij is zelf zo groot  |
|