Rijmelarij |
submarine Erelid
 WMRindex: 1.285 OTindex: 495
|
en ze doet dat op een slof en een ouwe voetbalschoen  want iemand moet het toch doen  |
|
nietmeer
|
kijk, wat is die pos toch koen! Maar straks heeft ze minder praatjes!
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote: dat is een bewering die nergens op stoelt ik werk, net zoals de rijmduimpjes ook doen kijk, wat is die pos toch koen! Maar straks heeft ze minder praatjes! praatjes vullen geen gaatjes  dus jou praatjes ook niet |
|
nietmeer
|
Jawel, zoals je ziet! Maar nu ga ik stoppen met dat gerijm |
|
nietmeer
|
want anders wordt het een geslijm  en dat kunnen wij nu niet gebruiken Offtopic: ik ga nu slapen, zie morgen wel wat TTW voor mij in petto heeft  |
|
nietmeer
|
Offtopic: @ pos: Je zult je niet meer durven vertonen op WMR!  |
|
submarine Erelid
 WMRindex: 1.285 OTindex: 495
|
Offtopic: : Dames toch! Lief zijn voorelkaar  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Grinnik! |
|
nietmeer
|
Quote positivily: want anders wordt het een geslijm  en dat kunnen wij nu niet gebruiken  hmz zo te zien gaat het hier lekker ruiken  er waait een frisse wind door waar maar raar  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
*ping* he de choco is klaar snel voordat het koud wordt |
|
nietmeer
|
lekker, dat is iets wat ik zo naar binnen stort  de rijmduimpjes zijn ook gek op chocomelk  |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
de soort maakt niet uit van welk   een beetje slagroom erop en dan rum erdoor  |
|
nietmeer
|
en dan gaan ze er helemaal voor  heerlijk relaxen en dan ... is het alweer bedtijd  |
|
Wien Erelid
|
vannacht heel slecht geslapen tot mijn spijt  dus vanavond maar 'ns vroeg onder de wol  |
|
nietmeer
|
dat slechte slapen van jou wordt rijmduimpje te dol  hij gaat speciaal voor jou een slaaprijm maken  |
|
Wien Erelid
|
ik zou er haast ontroerd door raken  Rijmduimpjes rijm gaat over een zacht bed met een groot kussen  |
|
nietmeer
|
en een deken met zachte lussen waar je helemaal in weg wilt duiken  |
|
Wien Erelid
|
en op voorraad een stel warme kruiken  ook een lekker donker gordijn voor 't raam  |
|
nietmeer
|
en dan in een warme flanellen pyaam  met bedsokken en slaapmuts uiteraad  |
|
Wien Erelid
|
ja je snapt dat het zonder muts niet gaat  eerst nog een beker warme melk met anijs  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
onvoorstelbaar, in de zomer was dat ijs Dat lijk al weer zo lang gelee |
|
Wien Erelid
|
Welk ijs? Dat kreeg ik even niet mee  Met de nachtrust van de rijmduimpjes zit het wel snor  |
|
nietmeer
|
die zijn dan moe van de tweeling, dan hoor je alleen maar knorknor  lekker slapen met zijn allen, de tweeling veilig ingestopt  |
|