|
nietmeer
|
en waarom wil je dat?  |
|
nietmeer
|
en hoe werkt dat? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Delenn: LST is een gezamenlijke opleiding. Het eerste half jaar zijn alle colleges en practica in Leiden en het tweede half jaar is geheel in Delft. Dus op en neer reizen ja, maar dat is maar een half jaar nodig. |
|
nietmeer
|
ikke moet gaan  doei allemaal   |
|
nietmeer
|
Ben ik weer  Doei Jersan  |
|
nietmeer
|
hoi muad  doei jersan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
delenn, hoe groot is die foto?  Hai allemaal  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jersan: ikke moet gaan  Helemaal niet  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
jersan: leuk  theghost: je start VirtualPC op, en je klikt op 'start' en dan start er bij mij in een schermpje Windows Xp op  |
|
nietmeer
|
lol  ma heeft het ook nog een doel? |
|
nietmeer
|
@Andreas: ehm... klinkt als linux... maw, ik snap er geen bal van... |
|
Ikke
Oudgediende
Ja, je kunt er besturingssystemen mee uitproberen, je kunt het als sandbox gebruiken, etc..
@Muad: het is virtualisatiesoftware. Dat is software die doet alsof het een fysieke computer is, waarna je er besturingssystemen op kunt installeren. Zodra je een besturingssysteem in een virtuele machine geinstalleerd hebt, kun je het in een venster openen bijvoorbeeld. |
|
nietmeer
|
sandbox? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@muad: en het is allemaal windows nog  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote the-ghost: hoi muad  doei jersan  idem Quote Peter Willemse: delenn, hoe groot is die foto?  Hai allemaal  hoi PW uh...dat maakt toch niet uit; het gaat erom hoe groot de belangrijke details zijn toch? |
|
nietmeer
|
Andreas:  *heeft een nieuwe cursus, hoe ga ik om met een windows pc, nodig (Breng je muis naar de linker bovenhoek)* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote the-ghost: sandbox? Als je een virus op de computer krijgt, dan verspreidt dat virus zich over je hele computer. Als je een virus op een virtuele machine binnenkrijgt, dan verspreidt het virus zich alleen over de virtuele machine en blijft je echte systeem intact. Dat is het principe van sandboxen, de impact van aanvallen op je systeem beperken tot een bepaalde subset van bestanden en programma's |
|
nietmeer
|
hoi PW  |
|
nietmeer
|
da's wel handig  btw, sorry voor de dubbelpost  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: idem Zijn we een beetje lui?  ;) |