|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Hoi DvH! |
|
nietmeer
|
@The-ghost: niet waar  (oeps... ff vergeten aan te passen...  ) En voor Ikke is geen dokter nodig hoor  Hey David  |
|
nietmeer
|
hoi David  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Maar k peer hem maar eens...morgen pw en leren is ook wel handig. |
|
nietmeer
|
@M-Cyclone: Leerse  hm... Ik denk dat ik de dames maar eens na ga doen, en ook onder de douche ga... kan ik mooi in de tussentijd SP1 deinstalleren... (rampen servicepack...) |
|
nietmeer
|
leer ze cyclone  douche ze muad  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hoi Jersan, Muaddhib en M-cyclone  . oh, ik was vergeten om de wezens die zich niet tot mens rekenen te begroeten. bij deze:  ik heb al een aantal argumenten tegen de darwin theorie. de biologie docent krijgt het moeilijk morgen.  succes met leren M-cyclone.  |
|
nietmeer
|
leerze m-cyclone  doei  muaddhib doucheze  (of hoe je dat ook schrijft) |
|
nietmeer
|
Quote David van Harmelen: hoi Jersan, Muaddhib en M-cyclone  . oh, ik was vergeten om de wezens die zich niet tot mens rekenen te begroeten. bij deze:  hee je hebt het over mn broertje bert 739 die nu bij me staat en me een nek"Massage" geeft  succes met je darwinproject  |
|
nietmeer
|
zullen we bert bij de computer weg bannen  |
|
nietmeer
|
gaatg wat moeilijk hij martelt me  ik kan bijan niet meer typen |
|
nietmeer
|
ik zie het  |
|
Davh11
|
valt te zien  Bert, erg aardig maar hou maar even op. de moderators hebben het al druk genoeg, nu moeten ze iedere reactie van je broer wijzigen   *hoewel het ook best grappig is*  |
|
nietmeer
|
bert 739: en waarom moet dat?  Jersan: david  vind jij dat zomaar goed? heb je geen medelijden met mij met zo'n lastig broertje  |
|
nietmeer
|
omdat jersan het niet fijn vindt? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Late reactie: de examens zijn echt makkelijk  Zitten ze je van tevoren een beetje bang te maken  Er is geen fluit aan, alleen scheikunde was hier en daar een beetje puzzelen. Morgen Engels, kippetje  |
|
Davh11
|
Ikke, geen kippetje maar een kuikentje, dus nog makkelijker. ik snap trouwens niet dat mensen dit moeilijk kunnen vinden, maar dat zal mijn autisme wel zijn  Jersan: het ziet er wel grappig uit, geef toe  |
|
nietmeer
|
@Ikke dan heb jij hele makkelijke exdamen  @the-ghost precies  bert 739: @ the ghost is dat niet goed dan?  dat moet toch juist? en nu pest hij mij  |
|
nietmeer
|
ik vind het ook makkelijk hoor  behalve wis dan @bert, vind je het heel gek  |
|
nietmeer
|
@David ik heb ook autisme (Asperger dan) maar ik vond t ook moeilijk hoor  t ligt er denk ik ook aan hoeveel je geleerd hebt in al die schooltijd  |
|
nietmeer
|
ik niet veel buiten de les om |
|
Davh11
|
ik moet gaan, ik ga naar een opvoering van mijn basisschool, iets waar ik graag naartoe ga  dus ik vertrek nu, zie jullie morgen weer. oh, en jersan, succes  ik heb trouwens mijn engels geleerd van het meest verschrikkelijke spel op aarde: runescape. maar ik kan nu wel mijn mannetje staan tussen alle amerikaanse gamers  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jersan: @Ikke dan heb jij hele makkelijke exdamen  Ja. Het valt echt reuze mee.. De centrale eindexamens zijn veel makkelijker dan de schoolexamens; als je je schoolexamens haalt dan haal je de centrale ook. En wiskunde is gewoon stom  Rekenen aan niet-bestaande punten die door niet-bestaande cirkels draaien en dan allerlei niet-bestaande rare eigenschappen hebben  |
|
nietmeer
|
veel plezier david  |
|
nietmeer
|
@David doei en veel plezier  enne ik hoef geen succes meer ik heb mn examens al gehaald  (t is wel een leuke manier om engels te leren  ) @Ikke ik heb statsexamens maar een paar vakken waren echt lastig  economie ik snap er gewoon bijna niks van  |
|