|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Welk profiel Jersan? |
|
nietmeer
|
waarom denk je dat ik het heb laten vallen  |
|
nietmeer
|
@Ikke met mijn 8 vakken viel ik in precies alle 4 profielen  the-ghost groot gelijk  heb jij dat dan  welke doe jij dit jaar examen? of heb ik dat al gevraagd  dan sorry |
|
Ikke
Oudgediende
Grinz, ik heb zes examens  Nederlands, Engels, wiskunde, biologie, natuurkunde en scheikunde. Oftewel: NT en NG  |
|
nietmeer
|
wat is NT en NG? natuurkunde en ...? |
|
nietmeer
|
@jersan, ik doe dit jaar ned, ak, nask en ma-1. oftewel kat int bakkie |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi menschen, ben ik weer; lekker gedoucht en m'n haren gewassen  |
|
nietmeer
|
the-ghost o ja dat zei je al  wacht maar tot je wiskunde krijgt  hoi delenn   |
|
nietmeer
|
heb ik al gehad  hoi delenn  |
|
nietmeer
|
@theghost is dit dan al je 2e examenjaar  ik dacht je eerste  |
|
nietmeer
|
2e, ik ga dit jaar voor de derde keer naar tsjechië  wat had jij voor wis dan? |
|
nietmeer
|
theghost ik had er een 7 voor  en jij? (ik kon lekker voor de4e keer naar tsjechië  ) |
|
nietmeer
|
een 6  ben ik heel tevreden mee al zeg ik het zelf  was gezellig mee gegaan dan  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben nog nooit in tsjechië geweest   vraagje; bij het kiezen van een avatar mag dat een plaatje zijn die op je computer staat (kan je je avatar uploaden) of moet je het van internet halen? |
|
nietmeer
|
mag allebei  |
|
nietmeer
|
the-ghost nee dat gaat niet  geen zin in @Delenn ja dat moet van je copmueter zijn  |
|
nietmeer
|
om te uploaden wel  ma het plaatje mag best van internet zijn |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jersan: wat is NT en NG? natuurkunde en ...? NT = natuur en techniek NG = natuur en gezondheid vwo, wat nu alweer de 'oude tweede fase' is  |
|
nietmeer
|
@Ikke o zo  wij hadden dat ook maar dan zonder dat N ervoor  en het verandert wel snel he  ach hoort bij NL denk ik maar  the-ghost precies  |
|
nietmeer
|
martelt bert je nog steeds?  |
|
Ikke
Oudgediende
NT = wb1,2 - na1,2 - sk1,2 - bi1 NG = wb1 - na1 - sk1 - bi1,2 Ik heb NT gedaan met als keuze vak bi1,2.. Dus NT en NG  |
|
Delenn
Oudgediende
ik had NG+economie+latijn |
|
nietmeer
|
ik heb zorg en welzijn  |
|
nietmeer
|
the-ghost dat is gelukkig over  hij is net eindelijk weg @Ikke da's mooi gemengd supercalifragilisticexpialidocious |
|
Ikke
Oudgediende
Quote delenn: ik had NG+economie+latijn Economie vind ik verschrikkelijk saai en latijn geven ze bij ons op school niet  |
|