|
nietmeer
|
Sla je hem wel op als .jpg? En daar komt bij, je maakt hem wel een fractie van wat ie eerst was, dan is het wel logisch dat ie wat vager wordt...
Dat klopt... maar ik weet niet zeker of paint decimalen aan kan (dan is het 2,2%) Ik hoop trouwens wel dat je het orgineel nog ergens hebt... ('t scheelt trouwens maar 4 pixels...) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
maak de foto eens naar 100x100 pixels delenn. De afbeelding van Gandalf die ik heb geupload is 100x100 pixels WMR zet het automatisch naar de juiste grootte.  |
|
nietmeer
|
Die van mij is 48x48... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Vandaar dat die een beetje onduidelijk is Muaddhib.  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja Muad zo dom ben ik nou ook weer niet dat ik het origineel niet bewaar  ok zal ik doen PW en nee Muad 2.2 wildie niet |
|
nietmeer
|
onduidelijk? nee joh... das pas als je een foto van 1x1 pixel opload  |
|
WMR-kok
Oudgediende
WMR vergroot het dus ook uit naar 50x50 px.  |
|
Delenn
Oudgediende
ze gaan m'n foto beter niet afkeuren nou ik zoveel moeite aan het doen ben   |
|
nietmeer
|
ja, klopt... maar als je een rechthoekje hebt, houdt ie het geloof ik wel als rechthoek... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Inderdaad, de verhoudingen blijven intact.  |
|
nietmeer
|
Ze keuren hier niet... |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Maar ze trappen je er wel vanaf als je in je blote kont op die avatar staat ofzo  ;) Lukt het trouwens al een beetje? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Maar delenn, een foto van 1,22MB is te groot je kan de foto het beste naar ongeveer 100px breedte terugbrengen.  Zeg maar in paint naar 4% |
|
Delenn
Oudgediende
ik heb nu 4% gedaan  |
|
nietmeer
|
ehm.. trouwens, heb je een T-shirt gekocht dan? anders mag je helemaal geen avatar nog... (500 WMR of 1000 OT...) En dan is het logisch dat ie het niet doet... Je moet eerst nog ff 25 minuten wachten dan... |
|
WMR-kok
Oudgediende
hoe groot is de foto nu? @Muaddhib...  Kijk eens naar haar OT.   Je was me net voor. |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
*schreeuwt van frustratie!!* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Gleadar. *boink*  |
|
nietmeer
|
|
|
Gleadar
Erelid
|
die ***lui van veronica halen de beste series weg, mijn broertje kaapt de tv weg. het zit me hoger dat de afstand zon - X5 |
|
nietmeer
|
@Gleadar: tv terugkapen? En @Delenn: Quote delenn: ja Muad zo dom ben ik nou ook weer niet dat ik het origineel niet bewaar  (beetje laat) Je bent dan misschien niet zo dom, maar een ongelukje zit in een klein hoekje... |
|
nietmeer
|
hoi gleadar  |
|
Gleadar
Erelid
|
dan gaat hij weer bijten en dan sla ik terug hij huilt en ik gigapreek  |
|
nietmeer
|
@Gleadar: kaap je de afstandsbediening? steeds op een andere zender zetten als hij niet oplet   |
|