|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Davh11: Een flitspaal kost teveel geld.   Maar het zou wel een uitkomst bieden.  Flitspaal willen ze niet zetten.  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Ik heb ook ineens bijna geen zin meer in mijn opleiding, A. doet dezelfde opleiding, die heeft nu stage ergens anders. @WMR-kok: kun jij niet iets koken voor mij wat licht verteerbaar is?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Pfff, takkezooi.  Ik moet maar Strepsils slikken, omdat de apotheek me niets anders kan geven, oftewel, ik ben flink genaaid door de dokter.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Christinux: Dat komt wel terug die zin. @Kameleon: Morgen gewoon terug gaan, dit mag geen 3 weken duren. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Kameleon: Gewoon paar paracetamolletjes slikken en die strepsels  Niet zo zeuren  |
|
Kameleon Oudgediende
PW: Ik ga morgen ook langs, ik ben dit zó zat. Daar betalen we toch zorgverzekering voor, of niet? Om geholpen te worden?  |
|
|
Als ik nu een bad ga nemen moet ik denken aan twee weken geleden, toen we samen in zo'n cozy bubbelbadje lagen, zo perfect.  @Kameleon: ik ben in mei of juni ook behoorlijk verkouden geweest, ik kon 4 weken bijna niet slikken. Op een gegeven moment naar de ehbo gegaan omdat ik het gevoel had dat ik aan het stikken was... kon terug naar huis met de mededeling dat 'het over ging'. Ook strepsils dus.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gaat rijst koken.*  |
|
Kameleon Oudgediende
Christinux: Dit is bij mij 7e keelontsteking in 1,5 jaar tijd en ik wil nu gewoon klaar zijn ermee, wat hulp krijgen en dan krijg je te horen dat je geen spoedgeval bent.  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Christinux ik hoop voor je dat je sterker uit deze periode komt, dan heb je er tenminste ķets aan gehad. in ieder geval wens ik je die kracht toe @Kameleon heb je dat dan ook gezegd, dat je dit zo vaak gehad hebt? |
|
Kameleon Oudgediende
Davh11: Yup, ze heeft mijn patiëntendossier ingezien via EPD, maar ik ben nog steeds geen spoedgeval ofzo, omdat de laatste keelontsteking in Mei was.  |
|
|
@Kameleon: ik denk dat je amandelen ontstoken zijn.  Davh11: Ik hoop dat we uiteindelijk weer bij elkaar komen. Zo naief... maar ik ben ook pas 16. Ik hoop ook dat ik er sterker van word, want ik ben zo gevoelig als een badeend van suiker.   |
|
Davh11
|
keelontsteking, als in vaak hoesten of echt bronchitis? |
|
Kameleon Oudgediende
Christinux: I'm sure! Maar de huisarts heeft me niet eens iets simpels gegeven als codeļne ofzo zodat ik even verder kan.  Davh11: Echt de witte vlekjes en de opgezette amandelen  |
|
Davh11
|
Christinux als hij het initiatief daarin niet neemt kun je zelf misschien contact zoeken daarover. verder heb ik weinig ervaring met liefde(sverdriet), sorry  |
|
|
Davh11: ik heb bronchitis en astma.  Lekker handig dus met rennen. @Kameleon: wat heb jij voor huisarts  |
|
Kameleon Oudgediende
Christinux: Is een vervangende huisarts, die van mij is 3 weken pleitos, en ze helpen me niet omdat ik geen spoedgeval ben ofzo...  |
|
Davh11
|
@Kameleon dat is best lullig... anders ga ik de volgende keer wel mee. ik ken de dokter niet en heb grove taal, hoop dat ik die dorpse lul dan even bij kan spijkeren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*Snijd een stukje kipfilet in kleine dunne reepjes, 2 champignons in dunne plakjes, snippert een klein uitje, pakt een beetje taugé, en snijd een spaans pepertje zonder zaad fijn. Gaat alles roerbakken en welt een portie noedels. Gebruikt ketjap manis, gember, knoflook en wat sukiyaki saus tijdens het roerbakken. Gooit de gewelde noedels bij het roerbak gerecht en meng alles goed door elkaar. Schuift het gerecht in een kartonnen meeneembakje.*  Alsjeblieft Christinux.  |
|
Kameleon Oudgediende
Davh11  Komt wel goed, ik ga morgen weer naar die huppelk*t toe, ik ga ook niet weg voor ik die verwijsbrief heb.  |
|
|
@Kameleon: dat is inderdaad erg vervelend... kan je geen recept krijgen via de apotheek zelf? Of weer een andere huisarts? |
|
Davh11
|
@christinux dat is inderdaad voor het rennen een dodelijke combinatie. zo min mogelijk doen. gelukkig bestaat de computer tegenwoordig (en wmr)  |
|
Davh11
|
@Kameleon nooit van een second opinion gehoord? zorg er dan wel voor dat je ALLES wat daaraan gerelateerd is naar waarheid verteld, anders kan hij je ook niet helpen. |
|
|
Davh11: ik heb ook chronische hyperventilatie.  heavy stuff  eigenlijk niet. |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
aawhoeeH! ben ik weer  |
|