|
nietmeer
|
Christinux: Waarom met z'n moeder gaan praten, als je denkt dat het nog goed kan komen, zal je met hem moeten gaan praten en het niet via z'n moeder moeten doen  En als een relatie over gaat lijkt het altijd of je de ware hebt verloren, maar blijkt later niet zo te zijn en kom je je echte ware tegen  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
LessienElensar: omdat dit een apart geval is, om het zo maar te zeggen. Ik verwacht hem de komende tijd ook niet terug, maar ik zou graag met haar praten. Dat lucht op voor beiden. En misschien heeft het wel positieve gevolgen voor de toekomst. Nu nog haar reactie afwachten. |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
Christinux gewoon doen wat jou het beste lijkt  maar vooral niet bij de pakken neer gaan zitten en lekker een beetje afleiding zoeken |
|
|
Aan de ene kant weet ik dat ik sterk moet zijn, aan de andere kant ben ik verdrietig en leeg en hoop ik dat we ooit weer bij elkaar zullen zijn.
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Christinux: hou je haaks wijffie  |
|
|
Christinux i know that feeling maar het gaat wel weer over al kan er even over heengaan |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: dat klopt als een zwerende vinger  |
|
|
Ik heb na bijna 24 uur toch wel een beetje trek.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Christinux: geniet ervan  |
|
|
@ladekast: Het komt er waarschijnlijk meteen weer uit straks. Nu heb ik al spuugneigingen terwijl er niks in mijn maag is  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Christinux ben blij dat ik er niet bij ben  |
|
|
Davh11: ach joh, het is niks vergeleken met andere pijn.  Het onweert in mijn buikje  |
|
Davh11
|
vind het altijd zo'n onprettig gezicht, zal vast beter zijn voor het lichaam maar het ziet er zo naar uit  |
|
|
jep, het is ook een debiele uitvinding  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
he he werkendag zit der weer op  |
|
Davh11
|
was het maar vrijdag he  |
|
|
Jaaaaaa en we zijn weer thuis  pffff net ff boos geweest op een klant...bleef maar door mij heen praten op een gegeven momentaar gezegd dat als ze mij nu niet liet uitpraten ik de verbinding ging verbreken...toen was ze stil  |
|
Davh11
|
@anjarey je werkt in een callcenter? lijkt me een toffe baan, alleen al vanwege dat soort dingen  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
 was het maar woensdag lekker uiteten wat me niets kost;)  |
|
|
Niet echt callcenter... werk op de afdeling werk en bijstand bij de gemeente  wij beantwoorden de meeste vragen zodat de consulenten meer tijd hebben voor afspraken met klanten |
|
|
Net mijn avondeten op, 4.5 stukjes wortel  |
|
Davh11
|
dat is wel heel zielig xD sterkte Christinux, hoop dat 't snel over is  |
|
|
Davh11: ik ben een supergevoelig persoon en dat merk ik nu  wel meteen een maagzuurremmer genomen. Straks ga ik mezelf maar verwennen met een heerlijk bad.  ...en huiswerk.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Davh11
|
@WMR-kok misschien de volgende keer een voorstel voor een flitspaal doen. scheelt de politie en gemeente ook weer werk  |
|