|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
SeF: Je wil mij niet begrijpen.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Christinux: klote maar je bent jong zat joh, ze staan vast in de rij voor je @Kameleon: hard hé die waarheid  |
|
Kameleon Oudgediende
Ladekast: Oh, dan sta ik in de verkeerde rij.  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Christinux: Neem even wat afstand.. want op deze manier praat je jezelf een depressie aan. En daar ben je toch nog wat te jong voor.
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Ladekast: Maar dat weet ik.  Altijd al gedaan..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Kameleon: Een huisarts is verplicht je te helpen.  Als ze dat niet doen kan je aangifte doen bij de politie.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Kameleon: Als je pech heb stuurt de HAP je weer gewoon naar je eigen huisarts toe hoor.. Die lui plus de spoedeisende hulp krijgen steeds meer piepende mensen met een schrammetje op hun knie, een scheet die hun dwars zit of weet ik veel voor klein dingetje.. waar andere mensen die echt wat hebben de dupe van worden Hier bij het ziekenhuis wordt zelfs nu een selectie aan de deur gedaan zodat mensen met simpele klachten niet eens meer naar de spoed of HAP kunnen. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: zo'n donkerbruinvermoeden had ik al  |
|
Kameleon Oudgediende
LQ: Ik baal er gewoon heel erg van, dat er wordt gezegd: Bekijk het maar, wacht maar lekker 3 weken. Terwijl ik er écht gek van word, dat ik om de 2 maanden een keelontsteking te pakken heb. Ik wil gewoon graag dat er nu écht eens goed naar gekeken wordt.  Zelfs even een beetje codeïne uitschrijven was teveel moeite voor dat mens. Dan kan ik tenminste zonder hoesten en blaffen in de les zitten.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Christinux: Treur niet, jij hebt zo een ander.  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Little Queen: Jammer dat het nodig is en dat veel mensen van een mugje een olifant maken op de SEH. Aan de andere kant stellen ze ook wel eens domme vragen. Kom je binnen met een gebroken kleine teen (die staat ongeveer in een hoek van 90 graden t.o.v. de rest) en dan vragen ze of je bij de huisarts bent geweest  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
Christinux wat is er gebeurd??? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: ik zou gewoon zeggen, niet zeuren, hier wordt je hard van  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Kameleon: Ik heb wel een recept voor amandeltaart?  |
|
Kameleon Oudgediende
SeF: Oeh.  Haal jij amandelen?  Ladekast: Rot effe een eind op jij.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@SamenFelix: doe je daar dan de amandelen in van kammie ?  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Bamboo: Jehp, ik kijk de laatste tijd nog wel eens traumacentrum op SBS6.. Ook een voorbeeld van sommige gevallen die best afgehandeld hadden kunnen worden bij de huisarts.. Maar soms stuurt de huisarts ze ook gewoon puur uit luiheid ze naar de SEH lijkt het wel  |
|
|
Christinux aaaah  weet je ook waarom? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Christinux:  Zijn pech, later kan hij zichzelf tegen zijn kop slaan.  |
|
nietmeer
|
Christinux: Je bent nog jong...je hele leven heb je nog voor je  maak jezelf nu niet te depressief  Little Queen: wij hebben toen gezegd, dat we niet langs waren geweest, omdat hij er toch niets aan kon doen en ons gelijk door zou sturen met z'n gebroken teen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Christinux: De ware verschijnt nog wel.  |
|
|
Christinux ik weet dat het nu moeilijk is maar zoals de anderen ook zeggen de ware komt nog wel  je bent een geweldige meid en ieder vent zou zich gelukkig moeten prijzen met jou  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
@anjarey: iets te persoonlijk. Het is moeilijk, maar ik ga proberen om nog een keer met zijn moeder te praten. Wie weet komt het ooit nog goed, als we echt voor elkaar bestemd zijn... @WMR-kok: Ik heb dus het gevoel dat ik de ware net heb verloren.  LessienElensar: ik ben wel depri, mijn hele lichaam reageert er op. Ik weet dat ik sterk moet zijn, het valt gewoon niet mee. |
|