|
thommetje1 Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 373 Wnplts: Achterop b
|
yooow gasten. lang niet gezien |
|
thommetje1 Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 373 Wnplts: Achterop b
|
maar kga weer levenloze kippen |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
*tok* |
|
nietmeer
|
@thommetje1: levenloos??? Dus als iemand niet binnen twee minuten reageert, zijn mensen levenloos???  |
|
Luna
Moderator
Nee, dan zijn we kippen  |
|
killerofall12 Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 212 Wnplts: killerofal S |
yeay nieuw cafe!
|
|
Luna
Moderator
Nee, joh  Deze is al 300 pagina's oud  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*tik* |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Hoi  |
|
nietmeer
|
Middag...godsamme...wat is het warm zeg  |
|
|
Wat is het leven soms kl*te zeg... Soort van ruzie met vriend gehad... niks meer van gehoord... hij heeft zijn facebook verwijderd, waardoor ik natuurlijk 'geen relatie' meer heb; we hadden 'm samen zegmaar deels. En jezus christus... ik maak me zo druk....  En ja, het is warm  |
|
nietmeer
|
Waarom hebben jullie dan ruzie gehad??? Was eigenlijk te warm om de voortuin onkruid vrij te maken, maar ja, kan nu wel m'n stokroosjes weer zien  |
|
|
Omdat ik meer bij hem wilde zijn en hij wilde meer tijd voor zichzelf, zo is het begonnen. Ik heb daarop wat flink lullige dingen gezegd, hij niet echt, en nouja, gisteren heeft hij opgehangen en zo... ik heb zijn moeder nog aan de telefoon gehad en die ging vandaag met hem proberen te praten. Ik voel me zo enorm verdrietig en lullig en machteloos  haha  |
|
Luna
Moderator
Als dingen bij het oude blijven ga je je toch weer druk maken om het feit dat hij niet bij jou wil zijn. Dus het is goed dat je het gezegd hebt  Alleen niet terugkrabbelen nu,hoor  |
|
nietmeer
|
Net wat Luna zegt, niet terugkrabbelen nu. Voet bij stuk houden. Meer tijd voor hemzelf??? Hij heeft iedere dag na zijn stage tijd voor 'm zelf. Toch logisch, dat je dan het weekend bij hem wilt zijn. |
|
Luna
Moderator
Heel vaak zijn mensen bang om hun partner te verliezen en geven ze toch maar toe terwijl ze toch een goed punt hebben  |
|
nietmeer
|
Je moet je beiden fijn en goed in een relatie voelen. |
|
|
We hebben een geweldige relatie, alleen door zijn... 'afwijking' laat ik het zo maar noemen, terwijl ik dat niet vind, is het soms erg moeilijk. En hij wil me wel in het weekend zien... als mogelijk. Hij raakt gefrustreerd als hij niet genoeg tijd alleen heeft. En ik snap dat. Ik wil het ook wel proberen dat we elkaar minder zien... Alleen wil ik ook gewoon iets van hem horen... of zijn ouders... het feit dat hij zijn facebook heeft weggedaan vind ik ook vreemd... En ja, ik kan ook enorm zeuren over dat ik niet knap ben en 'andere meisjes' wel. Dat is ook erg. En ik kan doorvragen terwijl hij dat niet wil etc. Het gaat ook vaak mis op msn door mij, omdat ik dingen meteen negatief neig op te vatten als ik ook maar een beetje chaggie ben... Gisteren had ik hem huilend opgebeld, opgehangen, later nog een keer geprobeerd, toen had hij de hoorn neergegooid. En toen ben ik met zijn moeder gaan praten... die als het goed is vandaag met hem gaat proberen te praten. Hij kan me toch niet zo maar verlaten of zo? Hij betekent alles voor me. En ik weet gewoon dat we er zijn voor elkaar.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Christinux:  Hou jezelf eens niet voor de gek, je bent wel knap. Iemand die dat niet ziet is blind. |
|
|
@WMR-kok: Ik heb nou eenmaal een zelfvertrouwen van -100, en dat irriteert... want ik weet dat het niet fijn is om aan te horen. Hij laat me ook voelen hoe ik ben, en dat is mooi. Nu voel ik me gewoon helemaal niks  Vorige week hadden we een supermooie en lieve foto gemaakt samen, ik wil weer zo gelukkig zijn. Ik heb het nogal verpest. Damn.  |
|
nietmeer
|
Lijkt wel of je alles op jezelf betrekt, dat alles maar jou schuld/fout is  Een relatie moet je samen aan werken en niet jij alleen  En gaat het echt om het uiterlijk...uiterlijk doet er niet zo toe, innerlijk is veel belangrijker, als dat maar goed is  |
|
|
Ik betrek dingen vaak op mezelf, maar ik ben ook eerlijk tegen hem als hij iets niet zo goed doet. We werken er samen aan... hij heeft het gewoon moeilijk nu. Hij gaat dadelijk op stage, heeft last van stress en dan kom ik er nog vrolijk tussen. Ik snap dat dat frustrerend is... en hij reageert er dus op door op zijn kamer te gaan zitten. Gewoon, dat. Dat is zijn manier. Mijn manier is bij elkaar zijn. Dus dat botst. Maar ik moet ook geven, en zeker bij hem. Want hij is speciaal, ik weet zeker dat ik nooit meer zo iemand tegen kom. |
|
nietmeer
|
Ja, maar alleen maar van jou kant geven werkt niet. Het moet wel van beiden kanten komen. Jij kunt niet blijven geven, als er niets terug komt  |
|
|
Hij geeft meer dan genoeg, geloof me  In mijn vorige relatie werd niks teruggegeven. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Christinux:  Ik zie maar 1 oplossing. Als jullie klaar zijn met jullie studie, dan trouwen.  |
|