|
nietmeer
|
@ladekast: moet je zorgen, dat je vreten bij je hebt  , dus niet zeuren  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@anjarey: dat is al op  LessienElensar: ja joh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Tegen de tijd dat ik het kan leveren is het al verteerd.  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
hey
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Christinux: hooi |
|
|
Ik heb nergens zin in.  |
|
nietmeer
|
Hier het zelfde  maar moet zo wel wat gaan doen  beetje luie dag aan het houden  |
|
Bamboo Erelid
Ik ben al produktief geweest vandaag  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: als jij productief bent geweest vandaag, dan ik ook  |
|
|
Mijn vriend wil me niet zien vandaag en hij deed ook vaag over het weekend.   |
|
nietmeer
|
Christinux: Gelukkig ben ik met m'n vriend getrouwd  , dus zie ik 'm iedere dag en weekend  |
|
Bamboo Erelid
LessienElensar: Klopt Christinux:   da's vaag |
|
|
LessienElensar: you lucky girl. @Bamboo: Hmm, ja, hij klonk alsof hij het liefst meteen verder ging met het 'spul' waar hij mee bezig is, terwijl we nog leuke dingen zouden gaan doen. Achja. Hij heeft misschien meer tijd alleen nodig, al werd het al minder volgensmij. |
|
nietmeer
|
Zo...nog een beetje productief geweest en nu is het genoeg voor vandaag   Christinux: Dat schiet niet op dan  |
|
Bamboo Erelid
Christinux: Als je niet samenwoont en elkaar alleen in het weekend ziet heb je 5 dagen voor jezelf  |
|
|
LessienElensar: hij wil 1x per week, wat ik een beetje weinig vind. Het maakt me soms ook wel verdrietig, dat hij nu al zo veel ruimte nodig heeft. |
|
Bamboo Erelid
Christinux:   van mij dan maar om je ietsies minder verdrietig te maken... Mag vast wel van Lessien.. |
|
nietmeer
|
Tuurlijk mag je iemand een  geven  Christinux: 1 keer per week elkaar zien???  dat is echt niet veel  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Bamboo: Christinux:   van mij dan maar om je ietsies minder verdrietig te maken... Mag vast wel van Lessien.. * wacht met smart op bamboo's knuffel *  |
|
|
@Bamboo:  LessienElensar: dat vind ik ook, ik heb liever 2 of 3 keer. Hij gaat wel op stage (in de buurt) dus dat telt wel als een fulltime baan natuurlijk... maarja. Ik durf hem nu ook niet echt te bellen.   |
|
ladekast Oudgediende
|
Christinux: kan je hem geen kaartje of briefje sturen ?  |
|
|
|
|
nietmeer
|
Christinux: Kan hij toch na z'n stage een keer bij je komen eten ofzo...zie je elkaar ook weer. Ladekast bedoelde er denk ik mee, dat je in een kaartje of een brief kunt uitleggen hoe jij er over denkt  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
Christinux mannen zijn nu eenmaal moeilijk (al zeggen ze niet van niet) maar net was LessienElensar zegt schrijf een brief of kaartje en leg uit wat je voelt...hij doet het waarschijnlijk niet eens met opzet |
|