|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Andreas redt zich wel  Dat weet ik zeker. Denk dat het beter is om hem even met rust te laten  |
|
|
Maar gaan wij het redden? JANNICK!  |
|
nietmeer
|
Daar kan niemand een antwoord op geven...in een relatie krijg je nu eenmaal nooit 100% garantie dat het gaat werken |
|
|
Nope, dat weet ik. Ik vraag me af of het nu goed komt... ik wil er samen voor knokken. Dat klonk heel hollywood movie, maar ik meen het. En tip: ga nooit met 3 graden in een tent liggen.  |
|
nietmeer
|
Ik ga gewoon nooit in een tent liggen...onwijze hekel aan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote @Christinux: Maarja... ik maak me dus enorme zorgen omdat ik maar niks blijf horen. Echt ENORME zorgen   *Spuit de oren schoon.*   *Verwijdert een grote prop.*  |
|
|
@WMR-kok: Met mijn oren is alles goed  Met mijn hartje niet  Ik klink vandaag als iemand van m'n leeftijd!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Eeeeek mijn hersenen!  Fan club?  Trouwens, wanneer is de volgende bowling? Ik wil graag nog een keer (mee gaan met Andreas    )  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
@WMR-kok: nice   op miniclip games speelde ik vroeger ALTIJD bomberman  ik ben andreas en mij aan het natekenen met balpen  valt tegen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zodra er iets bekend wordt over de bowling, wordt het vrijgegeven.  Ik vermoed rond begin oktober.  Christinux:  Eerst schetsen op papier, of als je het rechtstreeks wilt doen een raster gebruiken.  Als je een raster gebruikt wordt het natekenen, vergroten of verkleinen gemakkelijker.  Dat raster zet je dunnetjes met potlood op papier.  Je kan dat raster later weg gummen.  |
|
|
ik heb geen gum, daarom doe ik alles met balpen  Net een mail van zijn moeder gekregen, dat hij rust nodig heeft en we het dan maar 1x per week moeten proberen. Half dagje in het weekend. Of zo. En dat het niet slim is om contact te zoeken nu. ik voel me kl*te.
 update: er is misschien een oplossing gevonden.  ik ben eten, tot zo  het is hier dood! Edit Delenn: triplepost en capslockprobleem |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.012 OTindex: 58.840
|
Christinux: niet zo schreeuwen ajb. Je overtreedt hiermee ook een huisregel. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Sjaak  |
|
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
taart... onderweg.. bukken
|
|
heraux Oudgediende
ik heb een nieuwe monitor |
|
|
@heraux: doe mij maar een stukje, ik weet alleen niet of ik 'm helemaal op kan eten, ik krijg bijna niks naar binnen. nice! welk merk? |
|
heraux Oudgediende
virtuele taarten zijn ieder goed ze zijn niet zo machtig en ook niet zo zoet..
groet |
|
heraux Oudgediende
er vliegt een taart door een cafe zegt de ene bezoeker tegen de ander...
..... |
|
|
@heraux: Nou, vertel. Die ken ik nog niet  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
|
|