|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote @ladekast: Quote @ladekast: @Bamboo: ook geen rood plekje maar van te zien ?  je stond aardig te jubelen en te springen  Bamboo ?  Nee, ook dat niet. Het was meer de impact op mijn stalen rugspieren die me geluid deden maken. Maar uiteraard verder 0,0 last van gehad.. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@WMR-kok: @Bamboo: jullie zijn echt oud dat jullie dat allemaal nog weten zeg  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Bamboo: Quote @ladekast: Quote @ladekast: @Bamboo: ook geen rood plekje maar van te zien ?  je stond aardig te jubelen en te springen  Bamboo ?  Nee, ook dat niet. Het was meer de impact op mijn stalen rugspieren die me geluid deden maken. Maar uiteraard verder 0,0 last van gehad.. OK, duidelijk, volgende keer moet ik harder slaan dus  |
|
Bamboo Erelid
@WMR-kok: Maakt dat nu nog uit? Wij nederlanders voelden ons te goed voor dat werk.. dus ook de vvd'ers, cda'ers etc. etc. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@ladekast:  Het is van voor jouw tijd ladekast.   Jij zat toen nog niet in de planning.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Bamboo: Stalen rugspieren? Rubber! |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Bamboo:  Duitsland had dat destijds goed geregeld. 2 maanden geen werk? Dan terug naar huis in Turkije. |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ow en ja ik krijg het soms aardig zwaar aangezien je ook (ex-)gedetineerden aan de lijn krijg (ook niet altijd lieverdjes) drugs- en alcoholverslaafden mensen die frauderen noem maar op |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Bamboo:  Maar ik moet zeggen, dat die eerste generatie die hier naar toe kwam wel een stuk vriendelijker waren.   Mijn vader werd regelmatig uitgenodigd om even langs te komen als ze van vakantie in Turkije terugkwamen.  Mijn vader was een opzichter en later hoofdopzichter, maar was niet te beroerd om mee te werken met de anderen.  |
|
|
@Blend het heeft ook wel leuke kanten hoor begrijp me niet verkeerd maar het is niet altijd leuk en aardig...je moet tegen een stootje kunnen en je realiseren dat het niet altijd persoonlijk tegen jou gericht is. |
|
Bamboo Erelid
@WMR-kok: Dat hadden wij ook met onze spaanse buren. Maar het is een kwestie van hoe we met elkaar omgaan. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
hmmz tis zover ik wordt zo meegeluisterd  |
|
Bamboo Erelid
|
|
ladekast Oudgediende
|
zo, boodschapjes zijn weer in huis voor morgenochtend  |
|
|
meeluistersessie overleefd!!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
zo, staat een promotie hier van Marlboro  die staat er aanstekers bij te verkopen, toch al 15 verpatst  |
|
|
Quote @ladekast: zo, staat een promotie hier van Marlboro  die staat er aanstekers bij te verkopen, toch al 15 verpatst   huh |
|
Bamboo Erelid
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: nee hij is brunette  teller staat op 20  |
|
|
@Bamboo dankje had 1 ding niet goed van de 3 gesprekken  ook heb ik te horen gekregen dat mn contract met 3 maand wordt verlengd aangezien ze bezig zijn met re-organisatie en alle contracten gaan dan van 1-1 tot 31-12 wat op zich goed is voor de IND mits ik dan weer verlenging krijg @ladekast ik snap em nog niet  |
|
Bamboo Erelid
|
|
|
nu begint het hier  is me een portie donker ineens |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: de promotie gaat om producten van marlboro, l&m, chesterfield of philip morris sigaretten, daar kunnen ze dan voor een schijntje een mooie luxe aansteker bijkopen  |
|