|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@anjarey:  Ik zit eerst een partij te schelden en te vloeken voordat ze opnemen, om dan zodra ze opnemen poeslief te zijn.   En meestal na een paar minuten begin ik over de rooie te gaan omdat ze weer een hoop fouten aan het maken zijn.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Bamboo: Geknepen? oei dat vinden ze niet lekker  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Blend: Klopt.. dat vinden ze niet fijn... @ladekast: En nu de vermoorde onschuld uithangen.. ah.. naar ventje..  je het mij gisteren ook al mishandeld... |
|
Blend
Oud Moderator
@ladekast: Dat roep ik ook altijd @Bamboo: ik dacht dat je dat juist lekker vond  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@WMR-kok sommige mensen beginnen al te schelden zodra we opnemen ben ik snel klaar mee  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey:  Als ik al voor een vierde keer bel, en ze zeggen dat ik niet bij hun in het systeem staat en onbekend ben heb je een hele grote kans dat ik ga flippen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: van de poes weet ik niks en dat jij in the line of fire gaat staan ... sja, kleinigheidje blijf je houden  voel je nog waar het balletje uw rug heeft geraakt ?  |
|
|
@WMR-kok kan ik begrijpen...maar als mensen me beginnen uit te maken voor alles wat slecht is hang ik op... |
|
Bamboo Erelid
@ladekast: Nee, dat voel ik niet meer... jammer he  |
|
Bamboo Erelid
Quote @anjarey: @WMR-kok kan ik begrijpen...maar als mensen me beginnen uit te maken voor alles wat slecht is hang ik op... En gelijk heb je.. Van mij mag je dan eerst terugschelden.. en dan ophangen..  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: ook geen rood plekje maar van te zien ?  je stond aardig te jubelen en te springen  |
|
Blend
Oud Moderator
@anjarey: Ik heb even gemist waar je werkt, maar het klinkt als een helpdesk van iets |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey: Een tijdje terug heb ik met Kerstens hulpmiddelen gebeld, werd ik elke keer terugverwezen naar het CZ terwijl het CZ mij naar hun stuurde.  Elke keer dat ik belde stond ik niet in hun "systeem". Maar ze keken niet verder dan hun neus lang is.  Ik sta wel degelijk in hun systeem, maar ben onderverdeelt op een andere afdeling, en daar kijken ze niet naar. Ik kan eerst een kwartier lang lopen uitleggen dat ik wel degelijk in hun systeem staat.   En het ergste is dat ik regelmatig dezelfde telefoniste te spreken krijgt. |
|
|
@Blend ik werk bij de gemeente Enschede op de afdeling werk&economie @WMR-kok als mensen van kastje naar de muur worden gestuurd nemen wij op een gegeven moment maatregelen dan maar de regels een beetje buigen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: schop jij kokkie eens aan het werk dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ladekast:  Dat probeert het UWV al, zonder succes. |
|
Blend
Oud Moderator
@anjarey: Krijg je het daar ook zo erg voor je kiezen?  |
|
|
@ladekast dat doe ik niet ik ga alleen over bijstandsuitkeringen en inburgering e.d. |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: lol, uitgerekend jij gaat over de inburging... hahaha dat is een goeie @Blend: ze is geen tandarts hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Inburgering...  Het schijnt dat Turkse mensen zich daaraan niet te hoeven voldoen.  Wegens een verdrag met Turkije in de jaren 70 van de vorige eeuw.  Een persoon uit Turkije mag niet gehinderd worden met het zoeken van een baan in Nederland.  Ik vraag me af of een Nederlander in Turkije dezelfde rechten heeft.  |
|
Bamboo Erelid
@WMR-kok: Dat hebben we aan onzelf te danken. In die tijd waren we zelf "te goed" om het zware smerige werk te doen en haalden we turken, spanjaarden, marrokanen etc. naar Nederland. Dat we toen zo'n verdrag hebben gesloten is onze eigen egoïstische hebberige fout geweest. |
|
|
@ladekast precies lol ik krijg alleen mensen aan de lijn die vragen hebben en van inburgering verbind ik vaak door met de consulent. Vaak spreken ze alleen maar Engels en mn collegas verbinden die met mij door @WMR-kok die moeten wel degelijk een cursus doen hoor  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @ladekast: @Bamboo: ook geen rood plekje maar van te zien ?  je stond aardig te jubelen en te springen  Bamboo ?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Bamboo:  Wie was dat toen ook alweer? De PvdA? Met den Uil? |
|