|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@Bamboo goeiemorgen  en mn vriend houdt er gelukkig wel van om iets vast te houden en niet bang te zijn dattie me breekt ofzo  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
moggûh Bamboo @anjarey: als jullie beide blij met elkaar zijn, dan is er toch niks aan de hand  |
|
|
nog eentje @Blend we zijn hartstikke gelukkig met elkaar maar ik wil het zelf... |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 zoooooooooooooooooo... het begint weer licht te worden in Haarlem... Was een tikkie donker hier.. en wat natjes. |
|
|
nog steeds zon hier  denk gewoon dat ik het zonnetje ben  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@anjarey: als je het zelf wilt, prima toch  morgu Bamboo lullo  |
|
Bamboo Erelid
Quote @anjarey: nog steeds zon hier  denk gewoon dat ik het zonnetje ben  *proest* ja vast.. wat was je van de week dan toen het daar zulk lekker weer was  ??? |
|
|
@ladekast ik wil niet dun zijn dat ben ik niet maar een paar kilo kan er wel af @Bamboo toen had ik een "off-day"  |
|
Bamboo Erelid
@ladekast: Zo, doet je knie het nog? @anjarey: Ik weet een goeie afvaltechniek.. moet je alleen ff naar amerika toe.. |
|
|
@Bamboo hahaha bootycall  K*T ze gaan zo meeluisteren met een paar gesprekken  heb ik zo'n hekel aan wordt nu al zenuwachtig  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@anjarey: het is maar net wat jij wil, en als je ventje niet klaagt... prima toch @Bamboo: hij is vervelend, zeurknie  |
|
|
@ladekast nee hij klaagt absoluut niet  ik heb gewoon de liefste man ter wereld (sorry mannen hier  ) |
|
nietmeer
|
@ladekast: Buik gaat er over het algemeen pas als laatste af met afvallen  Ik ga ook lekker met afvallen  Ben al 11 kilo kwijt  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@anjarey: Ach als ik de een na liefste ben heb ik het toch ook nog goed gedaan  |
|
Bamboo Erelid
@Blend: Then I'll have to settle for 3rd place.. toch nog een beker  |
|
nietmeer
|
|
|
|
@LessienElensar hoe doe jij dat?? @Blend ja hoor @Bamboo derde is niet slecht  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Ik ben ietsje minder gaan eten. Neem 's avonds nog wel af en toe een chipje ofzo en een koekje bij de koffie. Maar ben niet echt anders gaan eten, alleen een klein beetje minder  |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
 Komt hier weer met bakken naar beneden  |
|
|
@Bamboo ik weet het goedgemaakt jullie staan allemaal tweede  LessienElensar zo wil ik dat ook doen  hoelang heb je erover gedaan? |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
@anjarey: Ik ben denk ik begonnen rond mei ofzo of ietsje later. Afgelopen twee weken een kilo kwijt geraakt  gaat langzaam, maar dan is de kans groter dat het er ook afblijft  Sinds gisteren weer een ons kwijt geraakt  |
|
|
Quote LessienElensar: LessienElensar: Ik ben denk ik begonnen rond mei ofzo of ietsje later. Afgelopen twee weken een kilo kwijt geraakt  gaat langzaam, maar dan is de kans groter dat het er ook afblijft  Sinds gisteren weer een ons kwijt geraakt  je stuurt berichtjes aan jezelf???  en die manier is wel het beste en ik ga echt niet sonja bakkeren  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Wat voor jou bedoeld  lol Sonja Bakker heeft geen nut, je valt in het begin best rap af, maar zit er ook zo weer aan. Gewoon je eten een beetje aanpassen qua hoeveelheid. En een koekje bij de koffie of 's avonds eens een beetje chips mag ook wel hoor  |
|