|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@olleng: Hola  Hayle: uh... iPad  ...een of ander appje met cirkeltjes die geluid maken als ze elkaar raken  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: haha key, ik dacht dat je op instrument aan het spelen was |
|
Bamboo Erelid
Hayle: dat kan ik niet |
|
nietmeer
|
je bent nooit oud genoeg omte leren  |
|
Bamboo Erelid
klopt..maar wat?? ik vind gitaar, piano, saxofoon, viool mooi...  |
|
nietmeer
|
hmm ik weet niet wat je het meest leuk lijkt om te kunnen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
@Bamboo: denk ook aan de mensen die bij je in huis wonen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hayle:  Hobo spelen doe je buiten Hayle.  |
|
Bamboo Erelid
Ik weet het niet, dus ik doe het maar niet. En dan denk ik ook zeker aan mijn omgeving  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: gitaar en piano vallen wel mee voor de omgeving. drumms is ook heel leuk vooral voor de buren s'ochtends vroeg of s'avonds laat  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Je kan nooit vals drummen  mij lijkt het echt geweldig om viool te kunnen spelen, wel heel moeilijk  |
|
Bamboo Erelid
Hayle: als ik gitaar zou gaan spelen dan zou het een electrische gitaar zijn  en voor een drumstel heb ik geen ruimte  |
|
nietmeer
|
Christinux: inderdaad maar drummen kan je niet echt zachtjes doen  alles is te leren  ik vind persoonlijk electrisch best wel moeilijk |
|
|
|
|
Bamboo Erelid
Christinux: Ach, een viooltje heb je al vanaf 70 tientjes ofzo op marktplaats  Hayle: Zo is dat! drummen moet gewoon hard.. |
|
|
@Bamboo: dat klopt ja.  Weet iemand nog iets leuks wat men op de terugweg naar huis in de trein kan doen met zijn of haar geliefde?  Ja, mooi gezegd he.  |
|
Bamboo Erelid
Christinux: Ja genoeg wat ik hier niet ga neerzetten. Maar uh.. praten? naar elkaar kijken (niet kwijlen), naar buiten kijken en ga zo maar door |
|
|
@Bamboo: genoeg wat je hier niet gaat neerzetten? Verklaar je nader.  Hmmm ja.. |
|
Bamboo Erelid
Christinux: Zoek een lege coupe... |
|
|
@Bamboo: hehe  Hmm, kreeg net nog een mailtje dat het daar op het moment erg slecht weer is, met onweer en alles. Maar hopen dat ze veilig kunnen vliegen, of wordt er niet gevlogen met storm en zo?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Bamboo:  Elektronische drums en koptelefoon op.   Idem dito met een elektrische gitaar.  |
|
nietmeer
|
Christinux: ligt er aan hoe erg het is en hoe groot de bui is dacht ik |
|
Bamboo Erelid
@WMR-kok: Nah... zo'n gitaar moet dan wel kunnen janken.. en het geluid moet naast hoorbaar ook voelbaar zijn  Christinux: Hangt van de heftigheid af enzo.. Afwachten maar.. |
|
|
Iedereen: maar een piloot vliegt er toch niet zomaar doorheen of zo?  Ja, sorry, heb er echt geen ervaring mee  en ik ben een druktemaker   |
|