|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
   hallo allemaal... Waarom een rekenmachine kopen als je een laptop hebt  die kan toch net zo goed rekenen  .. of natuurlijk een rekenmachientje installeren op je smartphone  .. Don't mind me. Ik heb er geen verstand van.. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Bamboo: op de middelbare school mag je geen laptop gebruiken (over het algemeen)  . Alev: als je er positief over gaat denken, dan heb je kans dat 't nog goed zal komen  . |
|
nietmeer
|
@Bamboo: In mijn verklote school mag je niet met techniek in de klas zitten ofzo... Geen phone, geen laptop, geen tablet. Achja |
|
nietmeer
|
@DragonX: Ik weet dat het goed gaat komen. Ik weet dat je moet offeren, om het goede te krijgen. Ik weet het. Maar het doet zo'n pijn... |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Aloha   |
|
nietmeer
|
Hela  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bamboo: Daarnaast tekent een grafische rekenmachine grafieken enzo voor je, dus dat scheelt tijd.  |
|
DragonX Oudgediende
Hoi Christinux  . Alev:  |
|
Kameleon Oudgediende
Christinux  |
|
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Christinux: Jaaa  En al zin?  Wel kunnen slapen?  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Klopt!  Je kunt gamen op de grafische rekenmachine.  Ik heb er ook spelletjes op  |
|
nietmeer
|
Aha, daarom wou ik het ook hebben  Totdat ik de prijs ervan zag... |
|
DragonX Oudgediende
Quote @Kameleon: Alev: Klopt!  Je kunt gamen op de grafische rekenmachine.  Ik heb er ook spelletjes op  Verpest de rekenmachine heb ik gehoord  . Oude klasgenoot van me heeft 't ondervonden  . |
|
Kameleon Oudgediende
DragonX: Hoezo dat?  Alev:  Zijn wel lastige dingen  |
|
DragonX Oudgediende