|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
   hallo allemaal... Waarom een rekenmachine kopen als je een laptop hebt  die kan toch net zo goed rekenen  .. of natuurlijk een rekenmachientje installeren op je smartphone  .. Don't mind me. Ik heb er geen verstand van.. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Bamboo: op de middelbare school mag je geen laptop gebruiken (over het algemeen)  . Alev: als je er positief over gaat denken, dan heb je kans dat 't nog goed zal komen  . |
|
nietmeer
|
@Bamboo: In mijn verklote school mag je niet met techniek in de klas zitten ofzo... Geen phone, geen laptop, geen tablet. Achja |
|
nietmeer
|
@DragonX: Ik weet dat het goed gaat komen. Ik weet dat je moet offeren, om het goede te krijgen. Ik weet het. Maar het doet zo'n pijn... |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Aloha   |
|
nietmeer
|
Hela  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bamboo: Daarnaast tekent een grafische rekenmachine grafieken enzo voor je, dus dat scheelt tijd.  |
|
DragonX Oudgediende
Hoi Christinux  . Alev:  |
|
Kameleon Oudgediende
Christinux  |
|
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Christinux: Jaaa  En al zin?  Wel kunnen slapen?  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Klopt!  Je kunt gamen op de grafische rekenmachine.  Ik heb er ook spelletjes op  |
|
nietmeer
|
Aha, daarom wou ik het ook hebben  Totdat ik de prijs ervan zag... |
|
DragonX Oudgediende
Quote @Kameleon: Alev: Klopt!  Je kunt gamen op de grafische rekenmachine.  Ik heb er ook spelletjes op  Verpest de rekenmachine heb ik gehoord  . Oude klasgenoot van me heeft 't ondervonden  . |
|
Kameleon Oudgediende
DragonX: Hoezo dat?  Alev:  Zijn wel lastige dingen  |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: kon opeens geen grafieken meer tekenen ofzo, bleek dat er instellingen waren gewijzigd ofzo  . Toen ging ie naar een wiskundedocent (expert met die rekenmachines  ) en die heeft 't toen gefixt en zei dat spelletjes instellingen kunnen wijzigen ofzo  . Bovendien neemt het teveel ruimte in, ruimte die beter benut kan worden voor 'spiekbriefjes'  |
|
|
@Kameleon: Ik heb wel kunnen slapen, kan niet wachten tot morgen!   *doet dansje*  |
|
Kameleon Oudgediende
DragonX:  Geweldig.  Kan dat ook met officiële Casio-apps, zeg maar?  |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: wat? Dat die apps instellingen kunnen wijzigen? Denk het niet  . De toepassingen die er standaard op staan, die wijzigen niets geloof ik. Maar 80% gebruik je toch niet op de middelbare school  . |
|
Kameleon Oudgediende
DragonX: Dat bedoel ik.  De TI-84 Silver is wel een mooi dingetje.  Christinux: Hihi, snap ik.  |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: die heb ik nog  . Met nog allerlei spiekbriefjes erop  . M&O, eco, wiskunde  . Goeie ouwe tijd  . |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 ik kom tot de ontdekking dat ik niks meer snap van rekenmachines  |
|
Kameleon Oudgediende
DragonX: Haha, NoteFolio heb ik ook al geïnstalleerd.  Lastig dat de NoteFolio Creator op Windows 7 niet werkt.  Bamboo: Het is wel erg mooi spul.  |
|
DragonX Oudgediende
@Bamboo: zelfs die simpele die op zonne-energie werken niet? @Kameleon: errug handig spul hoor  . Écht een aanrader om te gebruiken  . |
|