|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@DragonX: ja die op mijn iphone snap ik nog wel... maarja, ik kan ook nog altijd rekenen uit mijn blote bolletje of met een stukje papier en een pennetje. En jarenlang in een winkel gewerkt (slijterij) dus dan leer je wel hoofdrekenen met al dat statiegeld. Vroegah had je tenslotte flesjes van 10, 15, 20, 25 en 50 cent statie geld  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Iemand enig idee wat we in de trein kunnen doen morgen op weg naar huis?  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Bamboo: wel handig hoor  . Ik heb hoofdrekenen geleerd door Yu-Gi-Oh te spelen  . @Kameleon: ik zou maar beginnen met sparen voor een laptop op hbo / uni, dan zal je merken dat een laptopje pas écht mooi spul is  . @Christinux: verstoppertje  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
DX:  Zo, alles is op computer nu, alleen even bladwijzers maken voor de ePacks en ELO's  Bamboo: Maar dit is toch iets anders..  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
|
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: ELO's? Ellenlange Lastige Opdrachten?  Christinux: succes  . |
|
Kameleon Oudgediende
DX: Elektronische LeerOmgevingen  |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: komt dat niet op hetzelfde neer?  't Is alleen op de pc  . Edit: Filmtijd, laters  |
|
nietmeer
|
Is pijn te verkoelen met icecream?  Zo vaag... Gedraag me alsof ik 'm nooit meer zien, aansteller  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Is pijn te verkoelen met icecream?  Moet lukken en als het niet mocht werken heb je toch lekker een ijsje gegeten  |
|
Kameleon Oudgediende
Zo, ik ben klaar.  Alleen even wachten tot mijn andere ePacks beschikbaar komen  |
|
Bamboo Erelid
|
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Wat bedoel je?  Ik ben niet thuis nee  |
|
Bamboo Erelid
was benieuwd op de postbode het besproken item had langsgebracht  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Ik zal even een SMS'je richting huis sturen of het aangekomen is  |
|
Bamboo Erelid
Kan ook wel wachten tot morgen  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Het is aangekomen.  En qua reparatie wel ja.  |
|
Bamboo Erelid
Quote @Kameleon: Bamboo: Het is aangekomen.  En qua reparatie wel ja.   dat zal wel moeten he... |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Precies.  Maar dat komt wel goed.  Ik zag alleen gisteren wel, d'r zijn wat schroeven met een kapotte kop, die krijgen we er natuurlijk niet uit. Die zouden een kruiskop moeten hebben, maar is gewoon rond geslepen  Hoe krijg ik die eruit?  |
|
Bamboo Erelid
 .. welke botte heeft daarin zitten schroeven?.. Met een tang.. maar dat wordt priegelen en heul voorzichtig zijn.. |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Hij is een keer weggeweest naar Samsung, voor reparatie, maar nooit gedacht om de schroeven te checken  Mja, de schroeven zitten verstopt, zeg maar  |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: Nou, knutselze.. en als het niet lukt.. ff op het fietsie.. zover woon ik niet weg  |
|
nietmeer
|
Heb m'n ijs  En nieuwe oortjes van Sony gekocht. Echt waar, ik kreeg bijna spijt. Ze waren niet zo mooi als die HEMA stuff. Maar toen ik muziek luisterde... Die sound! Geweldig  Helemaal blij  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo, haha.  Zie je mij al gaan?  Alev, ik zei toch, neem een goed merk ^^ |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon:  Alev: kwaliteit is de halve geluidsbeleving.. |
|