|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dat blauwe hok is een ouderwetse politie telefoon hok.  Maar dat is de tijd-ruimtemachine waarmee hij reist.  bobbeltjes in de borst. |
|
|
Ja, ik zei het toch! Heb ik toch een heel klein beetje gelijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dan is het helemaal belangrijk dat je onder een zware controle blijft Stina. |
|
|
@WMR-kok: ze raden een keer per jaar langskomen aan. Ben in november voor het laatst geweest. Het is gewoon niet leuk en het is waarschijnlijk ook niks op mijn leeftijd, maarja. Andreas wilde met me meegaan, gelukkig.  Trouwens, ik heet geen Stina.  EN TOEN WAS HET STIL  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
*doorbreekt de stilte*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Smijt de dominee naar buiten.* @Stina:  Heb je een eigen website? @Kameleon:  NOTICE: This domain name expired on 08/09/2011 and is pending renewal or deletion |
|
Kameleon Oudgediende
PW:  Waarom moet Stina een website hebben?  En die naam is al tijden geleden opgeheven, moet nog een keer nieuwe site opbouwen en registreren.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Kameleon:  Hoe zit dat bij jouw?  Aha. @Kameleon:  Maak zoveel pagina's mogelijk.   En zet op iedere pagina 1 blokje adds.  Dan kan je de onkosten een beetje terug verdienen.   Ik zag bij haar tags "website" staan.  |
|
Kameleon Oudgediende
PW: Dat wil ik nog gaan automatiseren zodra ik mijn eigen design en alles klaar heb.  Voorproefje: Klikkerd |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je moet goed nadenken over de plek waar je de reclame wilt zetten.  Als het op de verkeerde plaats staat zal bijna niemand erop klikken. |
|
|
@Stelletje stalkers: Ik heb al sinds 29 juni 2008 een eigen website, die steeds veranderd wordt door mij  Ik zet 'm nauwelijks online, en laatst is er iets misgegaan met de computer dus kan ik weer voor een deel opnieuw beginnen.  Nog meer tags die ik maar meteen uit moet leggen?   Ik kan ook heel goed tekenen (niet ego bedoeld) en misschien teken ik wel even iets van mij en drees als pp foto, want een foto heeft hij liever niet  Tenzij het die ene geniale foto is waar wij herkenbaar maar tegelijkertijd toch vaag op staan  Wat een preek  |
|
Kameleon Oudgediende
Stina: Als je iemand nodig hebt voor programmeren enzo...  maar je hebt Andreas die vast wel helpt.  |
|
|
Kameleon: ik ga ICT studeren.  En ik ben een grote meid, ik kan het allemaal zelf, behalve dat ik alleen ben nu. Toch nog geen hulp  Ik zal andreas vragen of hij mij les wil geven- okee laat maar  En ik heb starlight op staan  snikkerdesnik.  |
|
Kameleon Oudgediende
Stina: ooowwhh.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Op mijn PP staan ook enkele kunstwerkjes van mij.  |
|
|
@WMR-kok: nice!  ik zal kijken of ik nog wat kan vinden... straks.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb heel veel met pastelkrijt gewerkt.  |
|
|
@WMR-kok: Ik heb het geprobeerd. En ik had veel te veel lol met alles ondervegen  en ik weet dat ik nu suuuuperdom klink, maar als je een textielstift gebruikt, moet je dan vooraf of achteraf strijken?  |
|
Kameleon Oudgediende
Stina: Ik zou beiden doen.  |
|
|
Kameleon: ja, op de stift staat dat je moet strijken, maar niet vantevoren of achteraf  Ik ga een klacht indienen vanwege blondheid!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Overrrrrrr een halfuurtje lasagna want mijn broertje is jarig  Zelfgemaakt  |
|
WMR-kok
Oudgediende