|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Als je ligt te zonnebaden, dan kunnen de steunkousen uit.  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
@WMR-kok: Jammer genoeg is het geen zonnebaad-weer  Volgende week wordt het hopelijk (zoals beloofd) mooier weer, de week erna moet het ook mooi worden! Ik wil nog gaan zwemmen met drees!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Kameleon:  Gewoon vertellen dat je al een relatie hebt.   Maar misschien dat je hem aan iemand anders kan koppelen?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Stina: Pfff, en die stommeling weet dat ook hè  PW: Nja, hij denkt nu dat ik alles ben, omdat ik hem goed geholpen heb, blijkbaar.. |
|
|
@Kameleon: Lekker laten.  & helpen betekent niet meteen 'wil je een relatie met mij?  ' Ohh wmr-kok, je weet niet waarom ik moet bellen. Raad eens.  Laten we er maar geen galgje van maken, wordt nogal lang  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Het is nu goed weer om te gaan liggen douchen. @Kameleon:  Ken je niemand die op het moment zonder relatie zit?  |
|
Kameleon Oudgediende
PW: Mijn laatste vriendje, maar die heeft mij als prostituee behandeld, dus dat doe ik die vriend niet aan.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
@WMR-kok: Regendans! Liggend! Dat is pas origineel  |
|
Kameleon Oudgediende
PW: Nee, hij wilde mij een soort van uithuren aan een vriend van hem.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Je hebt dan wel minder kans dat je door bliksem getroffen wordt.  |
|
|
@WMR-kok: Stoer.  Raad eens? Toch maar galgje?  Ik ben ZO slecht in galgje trouwens.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Kameleon: Aha, een pooier dus.  En jij de gigolo.  |
|
Kameleon Oudgediende
PW: Zoiets ja.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Ik ben er goed in, heb nog nooit verloren. *heeft nooit galgje gespeeld*  |
|
Kameleon Oudgediende
Fieuw, die vriend snapt het, dat ik al iemand heb...  |
|
|
@WMR-kok: Hahahahahhahaa  Serieus?  Dat is wel erg zeg! Galgje was op een gegeven moment DE manier om lesuren door te komen... samen met kamer verhuren natuurlijk.  Maarja, ik denk dat als ik het uitleg, ik nog een paar zinnen kwijt ben. @Kameleon: go Kammie!  *Kammie klinkt... hmmm. Hoe is het met je kamer?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:   Je kan me zelfs bij dat topic terugvinden als je je best doet.  |
|
|
@WMR-kok: Voor 5 cent, okee.  Heb je het al geraden?  |
|
Kameleon Oudgediende
Stina:  Nog niet echt begonnen, heb er even de moed niet voor, alles is net schoongemaakt by me, en als ik ga beginnen, gaat alles natuurlijk weer verstoffen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Zijn er hier liefhebbers van Doctor Who? @Stina:  In raden ben ik meestal erg slecht. |
|
|
@Kameleon: dat ken ik.  (Shit ik moet mijn kamer morgen opruimen :- @WMR-kok: Zal ik een hint geven. Ik heb er al een operatie voor gehad, wat onzekerheid en het zit in een uitsteeksel (  ) Doctor who, ik wil het STEEDS kijken, maar kom er niet aan!  Lijkt me wel vet  &joh, ik haal er echt te veel haren uit  zal nog wel restant examenstress zijn of zo |
|
WMR-kok
Oudgediende
Blinde darm ontsteking?  Van Doctor Who is er ook een spinn-off.  Torchwood.  Vorig jaar was daarvan niets uitgekomen, maar dit jaar is seizoen 4 begonnen.  |
|
|
@WMR-kok: nee, een vrouw heeft er twee van. Uitsteeksels.  aaaaah  Ik ken alleen die tijdmachine (toch?  ) dat blauwe hok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina: Dan kan je beter 5000 keer voor niets gaan dan 1 keer niet.  De nieuwe serie van Doctor Who is nu met seizoen 6 bezig.  |
|