|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
pearlypuck: Balen, het UWV wil alweer alleen met terugwerkende kracht gaan keuren.  Ik heb het een keer of 4 moeten uitleggen toen het kwartje eindelijk viel bij degene die mij moest beoordelen. Ze zou het met haar collega erover hebben.   Het is nu wachten op de uitslag van de keuring. |
|
nietmeer
|
Ik ben aanwezig, maar post niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Alev:  Te laat, je hebt gepost.  |
|
nietmeer
|
Oh Gosh. No's  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Yes's  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Ik voel me helemaal niet lekker/goed.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
@WMR-kok: ik ben sinds woensdag al de hele tijd een beetje misselijk, vaag gevoel in mijn buik, hoofdpijn, enorm veel stress... En een paar weken geleden heb ik een hyperventilatie-aanval gehad. Stomme zooi.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bij een hyperventilatie-aanval is het beste om de adem lang vast te houden. Bij hyperventilatie is er te weinig CO2 in het bloed. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Daar heeft ze nu niet veel aan he   |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Nu niets, maar in het geval dat het nog een keer voorkomt is het wel gemakkelijk om het te weten.  |
|
|
@WMR-kok: Ja, dat weet ik. Ben ook naar de dokter geweest en alles, maar ik heb ook nog astma wat het moeilijker kan maken. Het stomme is dat ik niet hyperventileer, als in, ik ga naar adem happen of zo, ik word heel zwak en kan bijna niks meer, vier uur lang had ik het gevoel dat ik ieder moment om kon vallen, wat natuurlijk niet kan door de adrenaline in mijn bloed. Het schijnt verband te hebben met angststoornissen/een gevoelig persoon zijn. Dat werd me verteld. @Lessien: misschien voel ik me nog niet lekkerder dan daarstraks omdat Andreesie me heel onverwacht aansprak op msv, vanuit Amerika. Iets van overreageren of zo? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Ik denk dat ik weet wat je mankeert.  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  You are love-sick.   Je kan niet meer zonder Andreas.  |
|
|
@WMR-kok: Hmmm, ooit zelf last van gehad? Ik dacht dat dat niet bestaat. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Tegen de tijd dat ik verliefd wordt op een bepaald persoon gaat er wel iets fout. |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Werd verliefd toen ik ongeveer 20 jaar was, wilde ik haar gaan vragen om eens een keertje met mij uit te gaan krijgt zij een dodelijk auto-ongeluk. Later werd ik weer verliefd op een vrouw, overlijdt ze door hartfalen. Weer later werd ik weer verliefd op een vrouw die bij de Super de Boer werkt, bleek ze daar ineens niet meer te werken. Wordt later weer verliefd op een vrouw, gaat die net met iemand trouwen. |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
En nu heb ik zoveel lichamelijke klachten dat ik er niemand mee wil opzadelen. |
|
|
@WMR-kok: Als je iemand tegenkomt die echt van je houdt, maakt het niet uit waar je last van hebt omdat diegene van je houdt zoals je bent.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stina:  Dat tegenkomen zal wel niet gebeuren, kom bijna de deur niet meer uit. En ik ben een vrij moeilijk persoon om mee om te gaan. Als ik praat ben ik snel gepassioneerd, maar men vat dat op als agressief. Maar ik heb een harde luide stem, en bedoelt het helemaal niet agressief. |
|
|
@WMR-kok: Hmm, ik geloof dat als het zo bedoeld is dat als diegene (op wat voor manier dan ook  ) voor je gemaakt is, je elkaar uiteindelijk wel tegen komt.  Al zou ik me niet kunnen voorstellen hoe ik zou moeten leven zonder hem. Waarschijnlijk niet. Hmm, ja, dat is vervelend. Maarja, iedereen heeft zo zijn ding. Ik heb er genoeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|