|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Banaal: Ik zie vis ook als een soort vlees eigenlijk  Maar dan net zo'n "categorie" als gevogelte en rund enzo  |
|
nietmeer
|
@SamenFelix: het is nog steeds een gewerveld dier. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Ymd, je kan lullen wat je wil maar lik lever de staat meer op als jij  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Om te zorgen dat wij de essentiële vetzuren voor bijv. de ontwikkeling van de hersenen niet missen geven onze ouders ons wel vis, kaas, soja, enz.  |
|
nietmeer
|
Ach ja, ik ga waarschijnlijk dood aan een hartaanval. longembolie, herseninfarct of diabetes met mijn huidige dieet @Sophi: Dat is wel goed. Maar ben jij vegetarisch omdat het moet van je ouders of wil je het zelf ook graag? |
|
nietmeer
|
In de middeleeuwen dachten sommige monniken dat konijn ook een soort vis was. Dan konden ze dat eten tijdens de vastenperiode. Kwestie van creatief met de zaken omgaan  |
|
|
Wie is Ymd?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik zit echt pas sinds een paar jaar op gezond gewicht (De BMI is : 19.4 Je hebt een gezond gewicht), daarvoor zat ik altijd tegen ondergewicht aan. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@ladekast: wat?  lik lever de staat meer op? wat probeer je te zeggen?  @sophi-e-sticate; dan mis je niks;) |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote somkid: Uw BMI is 18.79  193 cm en 70 kilo; aan delinkerkant van de groene balk. Ik ben 183 en weeg 59 kilo  |
|
|
Banaal: Och. Als je leven je lief is kun je misschien een keer op bezoek gaan bij mijn oudtante Coby. Die had een heeel strikt dieet.  |
|
Delenn
Oudgediende
ymd=yes_my_dear  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Kameleon: Ja, maar van zeuren val je af, dat weet je toch? |
|
nietmeer
|
@Kameleon: ik ben 1.88 en weeg 102. Ben ik hier nou echt de enige vetklep?  Sophi: Ja ik wil ook nog "leven" in mijn leven. Dat betekend stomme maar ook leuke dingen |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
|
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Je kan zelfs kanker krijgen van in- en uitademen volgens dat boekje wat we moesten doen voor school  Dus je 'neemt' zo en zo al een risico door te leven  Soort van dan  |
|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 109 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
daarom ben ik zo slank, |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Muse:  als je iets tegen me hebt, mag je het zeggen hè  Banaal: Ik denk het?  |
|
Delenn
Oudgediende
banaal:   |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Banaal: je bent in elk geval gezellig, vetklep vind ik ietwat overdreven (maar je zou natuurlijk een sportschool kunnen overwegen om het om te zetten in spier- ipv vetmassa) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
@MuseMatt: Ik heb er altijd onder gezeten.  Nu proberen mijn ouders daarvan af te komen door me ladingen broccoli voor te schotelen. Een broccoli is altijd beter dan een kroket. Eet smakelijk!  |
|
nietmeer
|
Gaaf ik ben een minderheid  |
|
nietmeer
|
Banaal: Nee hoor valt nog best mee |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Kameleon: Ja hoor, rattengif werkt vast prima! Maar ondanks je gezeur vind ik je nog steeds lief hoor   |
|