|
nietmeer
|
@somkid: Elly en Rikkert: Midden in het tuintje van mijn ouwe malle oom staat een kauwgomballenboom een grote kauwgomballenboom
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.702 OTindex: 6.564
|
heb ineens zin in komkommer... |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Delenn: Snappel ik ook. IK vind het ook leuk om gezond te eten maar er zijn mensen die daarin doorslaan. Gelukkig kan ik van mijzelf zeggen (als iemand daar een andere mening over heeft zeg het dan alsjeblieft snel) dat ik nog niet ben doorgeslagen. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik dacht ook dat beide stijlfouten waren  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik ben zelf van mening dat je het gezonde met het aangename moet combineren. Ik hou van vlees, en vlees in bepaalde mate is gezond (ik eet echter amper varkensvlees vanwege de hoge mate afvalstoffen er in) bijvoorbeeld. Ik hou van bier, maar drink niet meer dan 2 biertjes per dag (gemiddeld0.
Onbespoten groente vind ik de moeite niet waard, want de bestrijdingsmiddelen was je er af, en vaak hoef ik minder weg te snijden bij bespoten groentes.
Als je je over die bestrijdingsmiddelen druk maakt moet je ook je afwas naspoelen, en dat doet ook lang niet iedereen! |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Ik heb in ieder geval meegekregen dat een tautologie een stijlvorm was  |
|
nietmeer
|
Ik geef hier onmiddellijk toe dat ik ongezond eet en waarschijnlijk een vet-verslaving heb |
|
|
Banaal: somkid: Zijn jullie wel goed snik? Een fles whisky per avond? Ik ga dus noooit aan de drank!  |
|
nietmeer
|
|
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Epic Meal Time!  |
|
Delenn
Oudgediende
sophi; ik heb het idee dat je er wel realistisch over nadenkt, dus dan is het wat mij betreft prima;) Zodra je de hele dag gaat nadenken over wat gezond is en wat niet en in de supermarkt alle labels gaat lezen op zoek naar 'ongezonde' dingen, dán ga ik me zorgen maken;) |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb meegekregen dat het kwart voor vijf is! Doeg  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Zelfs ik ging er aan kapot. en ik ben toch wel wat meer een (drank)zwaargewicht  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Sophi-e-sticate: Sinds wanneer drink ik een fles whiskey per avond?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Doei YMD  SamenFelix: beide wil je het liefste vermijden. Als bioloog / Bioloog zijnde |
|
|
@Delenn: Goddank - zover ben ik nog niet! En ik kan ook gewoon genieten van chocola. Jee, ik ben (nog) geen creep!  |
|
Delenn
Oudgediende
vetverslaving?  die is nieuw voor me  sophi; haha, ok mooi  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Sophi-e-sticate: Zeg nooit nooit, want het is veel te lekker  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@MuseMatt: Oh oke, ja ik heb het geleerd als schrijver/dichter zijnde  (niet dat ik dat ga worden denk ik  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
somkid: Oeps. Foutje. Heb per ongeluk jouw dinges aangeklikt!  |
|
nietmeer
|
@Sushi: Ik dacht dat jij anti whisky was?  |
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
ik drink ook geen alcohol btw, nooit behoefte aan gehad, misschien ooit, maar nu niet  sophi: dat had ik net al gezegd  dat is Yes_My_Dear  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.702 OTindex: 6.564
|
@Grouse: of blokjes of salade niet in een keer helemaal heel naar binnen werken  |
|