|
nietmeer
|
@Delenn: Mijn goed doordachte advies gooi jij dus zomaar even in de wind?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@banaal: ja  zoals altijd  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Delenn: Nog nét! Als ik gezonde dingen eet kan ik ook een klein beetje aankomen. En dat zonder mijn aderen te ruïneren! Bij ons thuis eten we heeel gezond en compleet vegetarisch! |
|
nietmeer
|
@Sophie: Ik wens je veel succes met je voornemen om nooit te drinken. Maar bier wordt van veel dezelfde grondstoffen als brood gemaakt. Dus vandaar het vloeibaar brood Bier is ook vegetarisch  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.702 OTindex: 6.564
|
@Sophi-e-sticate: ik woog op mijn 15e 39 kilo met 1.65 fietste, reed paard, badminton en tennis erbij. had geen tijd om aan te komen. nu heb ik een kantoorbaan (hoezee) enne weeg in toch wel iets meer  |
|
nietmeer
|
Nou Banaal: Je wordt weer echt gewaardeerd  |
|
|
Banaal: O zooo. En nog steeds ga ik aan de geheelonthouding. @MIADIA: Jeetje. |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Ik heb nog nooit nagedacht tijdens het eten, of wat dan ook of het goed is voor mn aderen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@sophi; zolang jullie niet veganistisch zijn vind ik het best;)
|
|
nietmeer
|
@SamenFelix: niet teveel verzadigde (oftewel dierlijke) vetten. En geen andera factoren die aderverkalking in de hand werken (Zoals roken)
|
|
|
@Delenn: Wat is het verschil met vegetarisch dan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
alcohol behoeft niet slecht te zijn, als je maar met mate ervan geniet.  En niet zoals Banaal, die geniet er samen met maten van, de één na de ander.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
MIADIA Oudgediende
|
@Grouse: sorry... ik weet dat anderen het lekker vindne, maar ik krijg bier niet weg... ook al krijg ik van bier reclames tijdens een warme zomer wel dorst (en drink dan een kopje thee ofzo) |
|
nietmeer
|
Quote Sophi-e-sticate: Bij ons thuis eten we heeel gezond en compleet vegetarisch! Let je er wel op dat je genoeg nutriënten binnenkrijgt? Bijvoorbeeld vitamine B12? |
|
|
Banaal: En hoe houd je die dierlijke vetten weg? Compleet vegetarisch! |
|
nietmeer
|
@Delenn: Volgens mij kunnen niet alle essentiele eiwitten uit groente gehaald worden hoor @Sophi: Dierlijke vetten zijn niet slecht voor je. Zolang je maar niet teveel neemt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@MIADIA:  Bierr valt ook heel goed te verwerken in gerechten.  |
|
SamenFelix Erelid
Banaal: Op vetten let ik totaal niet  En roken wil ik niet (tot nu toe, denk ook niet dat dat gaat komen). Alleen sta ik wel af en toe in andermans rook, dat vind ik wel irritant, ik probeer altijd weg te lopen -.-" (niet altijd met evenveel succes, daar is dan ook rook -.-") |
|
|
@Grouse: Ik ga me laten prikken (rillingen!) op B12-tekort! En dan kan ik er pilletjes voor krijgen.  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@WMR-kok: ja dan kan ik het wel hebben gewoon zo uit een glas, koud 'zoals het hoort' lunkt me niet heb het écht geprobeert |
|
WMR-kok
Oudgediende
Veganisten eten helemaal geen dierlijke producten.  Dus ook geen eieren, melk, dierlijke boter, kaas, ect.  |
|
SamenFelix Erelid
@WMR-kok: Wijn ook  En er zijn ook gerechten met cola  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Maar kun je niet veel beter de gezonde dierlijke vetten eten in plaats van pilletjes. Daar wordt je toch niet gezond van?
Ik eet ook niet altijd veel vlees, en nu ik dadelijk op mezelf ga wonen ook stukken minder. Maar een beetje is wel gezond hoor! |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Of vitamine B12 injecties  |
|