|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Little Queen: maar dan ben je toch sneller klaar met de opleiding?  of kan dat niet?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Gaan jullie allemaal naar de bowling? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
nee YMD ik zit dat helaas in duitsland  kga een weekend op de motor touren door de eiffel met vrienden |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
ik ga wel naar de bowling:-) fd: praten is de enige manier |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ga wel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@yes_my_dear: ik moet eerst even wat andere dingen weten, voor ik kan zeggen dat ik daar heen ga, want de dag erna heb ik een verjaardag en tja als zij mee gaat, ga ik ook wel gewoon mee na de bowling, reis ik daarna denk ik meteen met haar mee na huis;). @jackjanjanus: nope totaal niet, in ieder geval ik weet nergens wat van  , maar ja we praten nog wel wat, maar ja het wordt echt steeds minder en tja op het laatst weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen als alles steeds zo wordt ingekort. @maaike1985: ik ben niet zo'n goeie prater  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik zou eigenlijk niet kunnen, maar ik dacht, als ik met de auto ga en ik ga nadetijd gelijk door naar huis, dan kan ik 's avonds de verjaardag ook wel vieren  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik heb me toch opgegeven  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@yes_my_dear: ach ja je kan je ook altijd weer afmelden  voor als je alsnog niet kan  . |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
ben er weer vandoor. Fam, is weer terug van boodschappen. Tot snel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Oeh hoop dat ik eindelijk eens een keer wat win, heb net zo'n prijsvraag ingevuld en kan misschien 2 kaarten voor FC Twente - Willem II winnen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@LQ: dan heb je vast al iemand die meegaat he?  @Maaike: veel plezier   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ik wel @yes_my_dear: Gheheh ik ga toch geen Ajax-supporter meenemen  |
|
Redorbit Erelid
FC Twente for the win dit jaar  hahaha wat zou dat weer geweldig zijn  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: zozo fan van voetbal?  voetbal interesseert mij echt totaal niet XD, ek en wk kijk ik nog af en toe en verder alleen zelf voetballen en dat is het  . @Redorbit: nee ze gaan verliezen  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
LQ: een Vitessesupporter wel?  |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: niet  hahaha (ik ben zelf geen fan van twente maar als ik het 1 club gun dan zijn ze het wel hoor) psv niet en 020 al helemaal niet |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@yes_my_dear: Hmm tsja eigenlijk ook niet   Mja Timo wou ook meefeesten in Enschede als ze kampioen worden  Klopt ook niet helemaal he  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik weet zeker dat Vitesse geen kampioen wordt, dus hoop ik dat Twente kampioen wordt  haha Nee dat klopt echt niet... maar is nou de allerlaatste wedstrijd Twente-Ajax? Dan kon het nog wel eens heeeel spannend worden  |
|
Redorbit Erelid
ja na afgelopen weekend helemaal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: ik zou het echt niet weten hoor  , ik zeg ook maar wat;). ik ga dat allemaal niet bij houden en het boeit me ook niet  en als ik een club zou moeten kiezen dan kies ik als 1e voor Heerenveen  . psv en ajax hoeft voor mij ook niet  . Little Queen: dan is hij ook niet echt een ajax supporter  , maar een overloper XD  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@yes_my_dear: Ja de laatste wedstrijd is Ajax - Twente in die lelijke Arena.. Dus als ze winnen zal deze keer de hele A1 wel vol staan met feestende supporters   Het weekend daarvoor spelen ze in de Kuip voor de beker.. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik hoop echt dat ze beide winnen  Gaaaaaaf! |
|