|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Delenn: ja maar jij bent er veel te vaak  , net als MM  . *pest nog meer*  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@fd; moet ik jou even bannen?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@flyingdutchy: anders is er aan het tellen toch ook niks
flyingdutchy: ja maar ik bedoel daar hoef je niet voor te leren ofzo toch |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Delenn: Ik zou jou toch nooit pesten?  daarvoor waardeer ik je te veel  |
|
Delenn
Oudgediende
@pv; ja ja  ik ben aan het soggen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@pietjevlip: hmmm nou dan doe ik het wel  . *schopt delenn* @Delenn: mwa maakt niet uit  , ga toch zo na huis XD. @jackjanjanus: ja maar als ze er minder is, is het wat makkelijker te doen  . nee niet echt leren, maar heel veel dingen maken en dat is alleen al saai  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: ik kan niet eens soggen  dan maaar woggen  geloof me maar als je later werkt zijn er ook saaie dingen maar ja die moeten ook gebeuren |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: nou ja als jij nu met LLB bezig zou gaan, zou je graag weer willen werken  , zo saai is het  . |
|
pietjevlip Oudgediende
|
*schopt fd* @Delenn: echt wel  *schopt fd* iemand nog koffie? *schopt fd* Ik wil wel een bakkie hoor  *schopt fd* had ik al hoi jack gezegd? *schopt fd* Bij dezen: hoi Jack *schopt fd* |
|
Delenn
Oudgediende
@jjj; zolang ik op werk ben heb ik écht geen tijd om te woggen  wat ben je agressief pv  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
*blokt alle schoppen*  *gaat rondjes rennen & duwt pietje het water in*  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Delenn: ik word altijd een beetje agressief als ik zie dat men lieve mensen pijn doet  *Gaat een lekker stukje zwemmen*  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Hoi pietje   flyingdutchy: nee hoor heb dat soort dingen altijd met het grootste gemak gedaan @Delenn maar je doet dan ook iets ander werk |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
fd: ik niet   |
|
Delenn
Oudgediende
water?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jaaaaaa joh, en 't is superlekker warm enzo  kom ook lekker zwemmen dan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@pietjevlip: gelukkig heb je gefaald met schoppen  en lig jij in de sloot waar je ook nog eens in aan het zwemmen bent  . @Delenn: ja je weer wel slootwater  *duwt Delenn er ook in* kijk nu voel je het ook  . @pietjevlip: dat warme komt denk ik van WMR-kok, die had vanmorgen een verse gelegd dus die drijft daar ergens  . |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Sjonge zeg, die fd moet wel stekeblind zijn, ons prachtige schone zwembad voor een sloot aanzien  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@pietjevlip: nee ik zie alles nog goed hoor  , anders zou ik nu ook niet op wmr kunnen zijn XD. maar ja ik ga naar huis toe  , thuis nog even leren voor 2 pvb's en dan heb ik de avond voor mezelf  . iedereen een fijne dag verder  laterrr      |
|
Delenn
Oudgediende
*heeft een badpak onder de kleding aan* *blaast zwembandjes op* *zwemzwem  * IJslands natuurlijk warm water  fd; er bestaan braille toetsenborden  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
weetje door dat warme water krijg ik trek in ijs  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: maar hoe moet ik WMR opzoeken dan;) en hoe weet ik wat jullie typen  . maar ja ik ga nu echt  . doei      |
|
Delenn
Oudgediende
wmr opzoeken is niet zo moeilijk, gewoon www.waarmaarraar.nl intypen met je braille toetsenbord en dat toetsenbord kan ook 'voorlezen' (in braille  ) wat anderen typen, dus  goed, tot ziens  @pietje; hmm, ijs  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tralalalala  |
|