|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
gelukkig voelde me al erg oud  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: leer, loopbaan en burgerschap of zo  , echt zo saai is dat  . pvb = proeven van bekwaamheid, zijn zeg maar examens;). thema's gaan over bedrijfskunde en zo en netwerken, krijg je elke week een 2 uurtjes les en een project erbij en dat moet je dan maken en bij een paar krijg je nog een toets erbij. haha maar je bent toch ook oud   ? ja daar komen alle documenten in van llb, engels, nederlands, thema's en pvb's, stage en ga zo maar door  . jullie zijn allebei gewoon oud   . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@fd; waar ligt de grens van oud worden?  dan kan ik me alvast voorbereiden  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dus dat examendossier is eigenlijk geen werk voor jouw alleen alles verzamelen en noem het dan gewoon examens  wat leer je dan bij LLB (bv) en ik ben idd al over de top  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: voor nu is het 22 dan ben je oud  , maar elke keer als jij 1 jaar ouders wordt schuift het oud zijn ook een jaar op  , het achtervolgt jou gewoon XD en iedereen die ouders dan jou is, is dus ook oud!  @jackjanjanus: jawel  , want ik moet er zeg maar een heel verslag bij maken en inleidingen en zo dus er moet een dikke map komen waar alles in gaat   . tja dat kan ook  , maar het heet PVB  . uhmm bij LLB leer je niks  . je hebt het over de maatschappij en zo en verder niks. dat zeker;)  . |
|
Delenn
Oudgediende
22?  dan ben ik al oud  Daar had je me wel ff van te voren voor mogen waarschuwen  *ontdekt een rimpel* |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: jaja 22 al  , arme jij   tja sorry je had het niet eerder gevraagd dus kon ik het niet weten of jij het wou weten  . maar zodra jij 23 bent wordt de leeftijd voor oud zijn ook verhoogd naar 23 XD  .  nu al rimpels  dat is wel erg vroeg niet  . |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Delenn is niet oud, Delenn is lief  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@pietjevlip: Delenn is soms lief, maar wordt ook al oud  . @Delenn: awww arme jij    *pakt de anti-rimpel crème voor Delenn* |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: Maar wat moet je dan in het verslag schrijven dus eigenlijk is LLB gewoon maatschapij leer? en delenn is niet oud dan ben ik al een fossiel dat kan niet |
|
Delenn
Oudgediende
soms lief  nou ja zeg  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
goedemiddag   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoi schaduw   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ja ik denk ik meld me ook weer eens even  fd: hoezo 'soms'?  |
|
Whiteshade Erelid
|
alles volgens schema hier  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: uhmm van alles over studie of zo denk ik  , of alles in het dossier samenvatten XD, ik weet het niet, want zo ver ben ik ook nog niet   . zelfs maatschappij leer is nog leuker denk ik  . LLBjawel  , maar dat klopt toch ook? @Delenn: tja soms ben je lief als je niet op wmr zodat wij tot 51 kunnen tellen  . @pietjevlip: ze is soms vervelend door elke keer weer in het tel tot 51 topic te reageren  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Whiteshade: weet niet heb geen schema gezien jij wel?? zo ja wat staat er op?? |
|
Whiteshade Erelid
|
brain schema |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Maar juist als ze vervelend is is ze lief  dat reageren is toch juist superschattig joh!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dus eigenlijk is het een bonus vak als ik het zo lees @Whiteshade: ik heb geen brain schema  |
|
Delenn
Oudgediende
pietje   fd: dat is het doel van het spel  ik voel me gepest  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@pietjevlip: nee dan verdient ze een schop  . nee want dan kunnen wij weer opnieuw beginnen  , als ze hier reageert is het oké  , maar dan ook echt alleen hier  . @jackjanjanus: nou ja het is tegenwoordig verplicht om te doen  . |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Delenn: tizzer?  Zeg fd, als jij mijn zussie schopt krijg je met mij te maken hoor  |
|
Delenn
Oudgediende
@pietje:  |
|