|
nietmeer
|
ik ben weer effe weg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Tot zo Taz  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ FD, ja dat is geloof ik bij ons ook zo.. maarja het zijn wel belangrijke lessen opzich  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@WMR-kok: tjonge jonge dat wou ik ook echt weten XD  . maar ja dan moet je die lege ruimtes weer opvullen hé XD  . laterrr taz    |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Little Queen: kunnen ze het toch naar een andere dag verschuiven of niet? @WMR-kok: ga jij maar lekker van half 9 tot 4 na school, maar ik niet XD. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
De lessen van vandaag zijn ook al verplaatst naar volgende week  .. dus ik heb bijna de hele week vrij  @flyingdutchy: Dat heb ik dus ook in dat mailtje gevraagd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik had vroeger gewoon 6 dagen per week school.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: wat heb jij voor een kut school zeg  , zo kom je toch nooit aan je uren XD, ik zeg een klacht indienen  . nou hopelijk wordt het verplaatst  en anders hebben ze gewoon pech toch XD? @WMR-kok: tja het verschil moet er blijven hé;). |
|
WMR-kok
Oudgediende
En dat was nog wel een basisschool.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Vroeger was alles beter  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: haha lekker zondagschool of niet?XD  daar zou ik echt nooit heen zijn gegaan  . @yes_my_dear: wat je beter noemt XD, ik hoef nu geen 6 dagen na school  , dat is toch wel wat beter dan vroeger XD. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat weet ik maar dat is vaak een standaardopmerking die ik nu zin had om te plaatsen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  Godsdienstles.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Muziek, zoals het vroeger nog gemaakt kon worden  Als troost dat ik niet naar de Wall kon  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@yes_my_dear: verkeerd moment gekozen XD   . @WMR-kok: haha tijdens dat soort lessen zou ik dan echt wel andere dingen doen  , ze kunnen mij niet verplichten om daar heen te gaan  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ik heb maar 1 of 2x per week les.. de rest is zelfstudie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moest ook van mijn ouders naar de kerk.  Maar mijn ouders gingen zelf nooit naar de kerk.   Dus besloot ik maar om wat extra vrije tijd te hebben in plaats van naar de kerk te gaan.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@mm: je hebt wat gemist hoor... het was Ge-Wel_Dig!!!!!  FD: nee joh  goed moment... misschien had ik een bordje [sarcasm] omhoog moeten houden  [/the_big_bang_theorie] |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: ik heb alleen maar zelfstudie  , maar moet wel 22uur op school zijn in de week XD en mag een halve dag thuis werken  , dus dat komt samen op 26uur  , maar ja ik zit dagelijks van 10 tot 4 op school  . @WMR-kok: whaha dat is wel heel erg XD, gelukkig verplichten mijn ouders me niks  . XD dus een beetje spijbelen elke zondag hé  , kan niet kokkie  . @yes_my_dear: nee verkeerd moment  . hmm ja dat had je moeten doen  en ga je nu ook even alles is details uitleggen net als in de big bang theorie?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Op de Mavo heb ik het gepresteerd om de godsdienstleraar in een gangkast op te sluiten.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Dat noem ik pas een kutschool xD |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote flyingdutchy: en ga je nu ook even alles is details uitleggen net als in de big bang theorie?  Mijn kennissen noemen dat lopen peren.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: whaha goed bezig hoor  . Little Queen: mwa valt mee ik krijg projecten en thema's en zo en kan me aanmelden voor dingen dus ja genoeg te doen hier;), maar mag zelf weten wanneer ik op school kom en tot hoe laat  . maar ik ga pauze houden  iedereen eet smakelijk alvast  en misschien tot straks  . doei      |
|