|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wmr on fire.. Om een opmerking die ik tegen enkie maakte.. Woei, blusgast maar even erbij roepen.. (al is die helaas niet meer actief  ) |
|
nietmeer
|
@Mmore: Wat jij maar makkelijker vindt  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ik wil wel even blussen hoor. De discussie moet ophouden hier anders gooi ik de kroeg wel dicht. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hoezo wmr on fire? Ik denk eerder people on fire. En ik maar denken dat mensen kunnen denken  Ik zou in elk geval met dit weer me niet zo druk maken om iets waar ik geen ruk mee te maken heb  |
|
nietmeer
|
Kpuc...ik heb er ook niets mee te maken, maar als het tegenvalt, dan heb ik een ban op mijn IP-adres  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Chris - who are you kidding - je maakt je altijd druk over dingen waar je niets mee te maken hebt  Grapje  |
|
nietmeer
|
Gooi die kroeg maar dicht, Ron! Het moet hier eerst wat afkoelen. |
|
Theetje
Oudgediende
En mmore had niets te maken met mijn opmerking tegen Enkie.. Enkie heeft op die opmerking gereageerd en wat zij heeft gezegd heb ik voor waar aan genomen en geaccepteerd.. Dat mmore er zo op in gaat is dan toch niet mijn fout? Of mag ik geen vragen meer stellen aan moderators? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Vailan: Gooi die kroeg maar dicht, Ron! Het moet hier eerst wat afkoelen. Hey  Dat is niet tof. Je gaat een kroeg toch ook niet dichtgooien omdat er 2 of 3 relschoppers zijn? Kom op zeg  |
|
nietmeer
|
@Theetjekomop... de discussie was net geeindigd... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nou zeg  Ik wil gewoon 'n beetje voor de plezier het café in, wordt er weer gediscussieerd |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.675 OTindex: 57.435
|
Ik beveel u: vrede! En rap een beetje.  Het is veel te warm voor tumult. Ontspan jezelf, ga achterover zitten en probeer of je een glimlach kunt maken. (dit consult is gratis) |
|
Mmore
Administrator
|
No rum no fun.  Ty Sjaak  nothing like a free consult  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*pakt gauw nog een glas passoa voordat de kroeg sluit  * |
|
nietmeer
|
@CNC: Als het moet, dan moet het  . Ik vind het erg jammer dat er de laatste tijd veel ruzies etc zijn op WMR  Sjaak  , ik eet eerst mijn hotdog op  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Sjaak: Ik beveel u: vrede! En rap een beetje.  Het is veel te warm voor tumult. Ontspan jezelf, ga achterover zitten en probeer of je een glimlach kunt maken. (dit consult is gratis) Maar je rekent wel voorrijkosten zeker? |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.675 OTindex: 57.435
|
|
|
nietmeer
|
vailan komt denk ik door de hitte |
|
Theetje
Oudgediende
Quote nosphoenix: @Theetjekomop... de discussie was net geeindigd... Volgens mij niet Nos, want er is schijnbaar nog steeds de mogelijkheid dat Lessien gebant wordt om mijn actie.. (die volgens mij niet zo fout was..) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pff, als er wat is, doe dat per mail, het café is voor oeverloos geleuter en gekut, niet voor persoonlijke kwesties uit te vechten  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theetje: Quote nosphoenix: @Theetjekomop... de discussie was net geeindigd... Volgens mij niet Nos, want er is schijnbaar nog steeds de mogelijkheid dat Lessien gebant wordt om mijn actie.. (die volgens mij niet zo fout was..) Lees je mail over 5 minuten. End of discussion in here.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Pff, als er wat is, doe dat per mail, het café is voor oeverloos geleuter en gekut, niet voor persoonlijke kwesties uit te vechten  dit was anders behoorlijk oeverloos kut geleuter  |
|
nietmeer
|
Laten we nu weer gezellig kletsen, zoals het hoort!. Wat kan ik voor jullie inschenken?  *Gaat achter de bar staan* |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
eerder best wel wazig geleuter  @vail doe mij ma een passoa jus  |
|
Theetje
Oudgediende
@Kpuc; wat jij nu zegt is exact wat ik bedoelde toen ik wat tegen Enkie zei.. Dus ik bedoelde het compleet niet verkeerd  Ik vind het jammer dat er zo op gereageerd wordt (niet door jou...) Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen terwijl er wel gedreigd ik met een ban die meer mensen treft dan alleen mij  |
|