|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
nosphoenix: kom je er nu pas achter dat ik aanwezig ben? PS hoi nos  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ben jamlegenden  , kom misschien zo weer terug  |
|
nietmeer
|
*Pakt ook een colaatje* |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
ik ga eten  doei iedereen  |
|
nietmeer
|
Mmore...waarom zou ik het moeten doorlezen, als ik helemaal niets verkeerd zeg ? Als je iemand een ban wilt geven, doe dat dan op een Nickname, zodat de anderen wel gewoon nog op WMR kunnen. En stuur die persoon gewoon een mailtje, dat die persoon te ver gaat ofzo. |
|
Mmore
Administrator
|
I will. At first. Maar honestly, denk je dat het helpt?  |
|
nietmeer
|
Eetze, Senior SamenFelix  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
heey mensjes  |
|
nietmeer
|
Mmore...zou ik niet weten, maar zou het echt vreemd vinden, als je mijn IP-adres in een ban opneemt, terwijl ik niets verkeerd doe... |
|
Mmore
Administrator
|
Op het moment dat er een overtreding gemaakt wordt vanaf jouw IP-adres en het uitschakelen van individuelen accounts het niet stopt heb ik nog maar één hulpmiddel over Lessien. Sorry. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Btw... die update knop, loopt af en toe vast.  |
|
Mmore
Administrator
|
@WMR-kok: Druk 'm dan niet zo vaak in  Eens in de 5 seconden hurts onze database genoeg |
|
nietmeer
|
De wolf is terug  Awoeeeee  |
|
nietmeer
|
Mmore...Mocht dat dan gebeuren, weet ik wel, dat ik niet meer terug zal komen (wat ik wel jammer zou vinden, maar ja), want er komt dan een IP-ban op mijn IP-adres, terwijl ik niets verkeerd doe...en waarom mijn IP-adres bij een ban opnemen, ze woont hier toch niet, dus kan toch niet gewoon iedere dag via mijn IP-adres op WMR ? |
|
Mmore
Administrator
|
Damnit hoe moeilijk kan het zijn, ben ik niet duidelijk genoeg? Als iemand jouw pistool gebruikt om iemand mee dood te schieten dan is het toch niet vreemd dat dat pistool in beslag wordt genomen  Ik kan niets doen aan de opmerkingen van Theetje, and thats final. Jouw internet verbinding, jouw verantwoordelijk, end of question. En ja, het zou jammer zijn als ik andere leden dan Theetje zie vertrekken op het moment dat die een ban naar d'r hoofd geslingerd krijgt. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Oef, Weeralarm op WMR. Het stormt hier  |
|
nietmeer
|
Je kunt wel zien dat Mmore in Engeland geweest is  @CNC: Hier in Hoogeveen is het nog rustig  het is er alleen bloedheet  |
|
nietmeer
|
Laat maar...geen zin om er over verder te gaan...ik weet wel, dat als mijn IP-adres geband wordt, ik niet meer terug kom. Want ik heb niets verkeerd gedaan. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Luitjes, lees nu even terug van waar t nu begon en zie, niks aan de hand, tis warm, raak niet oververhit voor niets, deal? |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dan gaan ze straks wel even naar buiten om af te koelen |
|
Mmore
Administrator
|
Ik heb altijd de redelijk slechte gewoonte gehad om veel Engels door m'n Nederlands te gebruiken, Vailan  Sommige dingen klinken gewoon beter in het Engels en/of zijn niet goed terug te vertalen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Vailan: Je kunt wel zien dat Mmore in Engeland geweest is  CNC: Hier in Hoogeveen is het nog rustig  het is er alleen bloedheet  Ik bedoelde hier op de site  |
|
nietmeer
|
Oh  Ik zag dat WMR over het hoofd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik vergeet vaak dat er een update knop zit Mmore. Die gebruik ik dus niet zo vaak. Maar dan staat er bezig met updaten, en na 2 minuten staat dat er nog steeds.  |
|