|
nietmeer
|
Mmore...dat is dus iets wat ik niet doe, maar vind het ver gaan om een ban te geven op al de iP adressen die bij haar in het lijstje staan, want dan kan ik dus ook niet meer op WMR... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
nou ja, Mmore, kom wel goe, ook chill  luitjes, ik ben weer naar huis, eens kijken of het echt zo'n zwembad is op de weg, tot later  |
|
nietmeer
|
*Schenkt zichzelf een glaasje heerlijke Sambuca in en gaat op negeermodus* |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
doei roy  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Doei roy  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Mmore: Ja, ik ga je anders een ban geven. Op al die verschillende IP-adressen van je. Hele subnets if I have to. *last warning*.  En gelijk een lid of dertig die niet meer online kunnen komen.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Roy, wat sneu  Het stinkt hier nu ook  Er zit broccoli in de stoomoven  Net alsof iemand een beetje een flatuleus momentje had  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Shinki
Erelid
|
puck  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Puck wat zeg je dat netjes  |
|
nietmeer
|
doei roy  hoi puckie  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote WMR-kok: Quote Mmore: Ja, ik ga je anders een ban geven. Op al die verschillende IP-adressen van je. Hele subnets if I have to. *last warning*.  En gelijk een lid of dertig die niet meer online kunnen komen.  zo ongeveer ja  Minimaal 1 hand vol  |
|
Shinki
Erelid
|
Maar ik kreeg toch echt geen ip-ban  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
LQ, je moest eens weten hoe netjes ik ben |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LessienElensar: Mmore...dat is dus iets wat ik niet doe, maar vind het ver gaan om een ban te geven op al de iP adressen die bij haar in het lijstje staan, want dan kan ik dus ook niet meer op WMR... Zoals de Nederlandse wetgever het zo mooi beschrijft: Jij bent verantwoordelijk voor wat er gebeurd op jouw verbinding. Niet ik, niet zij, jij. Ik zou het ook heel zeur vinden als jij er niet meer op kan omdat iemand anders in je huishouden het verpest, maar that's the way it is. Misschien dat Theemonster daar maar even stil bij moet blijven staan voordat ze zich fel afzet tegen een moderator hier, wat overigens al tijden gebeurd. Dat ben ik voorlopig mooi even zat. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Shinki, als je er nou over ophoudt, kan dit hele gedoe in elk geval niet meer opwaaien  |
|
Theetje
Oudgediende
Wanneer leren mensen nou dat ik Theetje heet en geen Theemonster? |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Quote LessienElensar: Mmore...dat is dus iets wat ik niet doe, maar vind het ver gaan om een ban te geven op al de iP adressen die bij haar in het lijstje staan, want dan kan ik dus ook niet meer op WMR... Zoals de Nederlandse wetgever het zo mooi beschrijft: Jij bent verantwoordelijk voor wat er gebeurd op jouw verbinding. Niet ik, niet zij, jij. Ik zou het ook heel zeur vinden als jij er niet meer op kan omdat iemand anders in je huishouden het verpest, maar that's the way it is. Misschien dat Theemonster daar maar even stil bij moet blijven staan voordat ze zich fel afzet tegen een moderator hier, wat overigens al tijden gebeurd. Dat ben ik voorlopig mooi even zat. Bestaat ook iets in de wet, wat heet, vrijheid van meningsuiting en dan zou ik dat dus bij Theetje moeten verbieden ? |
|
nietmeer
|
Kok, moet jij het weer zo informeel zeggen  |
|
Shinki
Erelid
|
Zelfs met die  klinkt dat verrekt alsof je mijn nek gaat omdraaien als ik dat niet doe  Maar ik zal er wel over ophouden  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
*gaat naast vailan zitten, pakt een cola* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|