|
nietmeer
|
Ik ga weer  |
|
nietmeer
|
doei vailan  |
|
nietmeer
|
mijn videokaart is aan het opbranden met 75 graden  maar ik moet ff wachten tot mijn back ups klaar zijn aangezien hij al een lange tijd raar doet  |
|
nietmeer
|
Mmore...zou je even naar je mail willen kijken ? |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Banaal: mijn videokaart is aan het opbranden met 75 graden  maar ik moet ff wachten tot mijn back ups klaar zijn aangezien hij al een lange tijd raar doet  Haha, prutser  Wat heb je met die arme kaart gedaan  Je moet er ook geen vlammetje onder houden! @LessienElensar: Al gedaan. |
|
nietmeer
|
het regent het regent de panntjes worden nat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Banaal: mijn videokaart is aan het opbranden met 75 graden  maar ik moet ff wachten tot mijn back ups klaar zijn aangezien hij al een lange tijd raar doet   *Zet een koekenpan op videokaart om eitje te bakken.*  |
|
nietmeer
|
jep, er is iets mis met Arie.. (oja ik zit nu op mijn laptop "walter" |
|
nietmeer
|
@banaal sup? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Nouja wat er dus gebeurde mama moest perse weten hoe het met de buienradar was, dus ik drukte per ongeluk het verkeerde knopje in ofzo  dus toen was mijn blogje weg maarja heb nu weer een nieuwe gemaakt   |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: banaal sup? heet jij Arie of Walter? |
|
nietmeer
|
banaal Walter  |
|
Mmore
Administrator
|
@Little Queen: En hee, kijk, al je blogs staan er nog. Isn't it awesome? I know  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mmore ik bedoelde ook de blog die ik aan het typen was   |
|
Mmore
Administrator
|
Ahh, ik dacht al  Je wilt niet weten hoevaak mensen, half in paniek, bij ons aankloppen dat hun hele blog verwijderd is, terwijl ze hem alleen maar gedeactiveerd hadden  Altijd leuk om ze blij te maken met het bericht dat alles nog heel is  Gotta love my job! |
|
nietmeer
|
@Mmore: Your job? Since when are you doing anything?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mmore ik ben wel blond maar niet zo blond  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Grom, is m'n pintje alweer leeg  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Ik help dagelijks mensen, geloof het of niet  Veranderen van emailadressen, uitleggen van functies, het nalezen van een ruzie en mijn mening met de rest van het team delen.. Dat er op het gebied van programmeren niet veel gebeurd op het moment ligt aan het feit dat 1) er al genoeg is en 2) we vooral willen optimaliseren, dus dat is voor jullie geen zichtbaar werk alhoewel het wel dergelijk gebeurd |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Een blog deactiveren???  |
|
nietmeer
|
he bah ik zie in de verte alweer licht |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Kpuc: Grom, is m'n pintje alweer leeg  Haha zit er een gat in de bodem   |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Mmore
Administrator
|
Ja, ik zal even kijken.  |
|