|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Waarom staat er UPDATE hierboven  heb er een paar keer op geklikt maar er gebeurt niks  |
|
nietmeer
|
@Shinki: Voogeltje heeft het forum stukgemaakt  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@Shinki: zelfde als F5, denk ik, maar dan moet er wel iemand iets zeggen  |
|
Shinki
Erelid
|
Ik ben maar twee maanden weg en jullie slopen het forum nu al =O |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
there goes my baaaaaaaabyyyy! movin' on..down the line! wondering where, wondering where, wondering where!, she has bound! lalala  |
|
Shinki
Erelid
|
Delenn zong dat gisteren ook al  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
T is gewoon een update van het forum  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Nee de Update is niet 't zelfde als F5, er worden met deze functie maar twee databases/tabellen aangesproken: topics en users, de boel links hoeft niet steeds opnieuw te worden geladen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Madelief: @Shinki: zelfde als F5, denk ik, maar dan moet er wel iemand iets zeggen  UPDATE zorgt ervoor dat alleen het middengedeelte (dus waar de tekst staat) ge-update wordt. De rest blijft gewoon hetzelfde en wordt niet opnieuw ingeladen. Dit belast de servers minder.. En het zou sneller moeten werken. |
|
Shinki
Erelid
|
oh  mijn koptelefoon is opeens half bricked  ga ik maar eens terugbrengen naar de winkel, maar mediamarkt doet vaak moeilijk over dit soort dingen  |
|
Delenn
Oudgediende
klopt shinki  ik had het gister ineens in mn hoofd  dus opgezocht op youtube (te lui om de cd te pakken  ) en nu draai ik het weer, want staat nu in mn favorieten  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Precies Ailuruski  En dat scheelt een partij voor den uitgifte, das erg fijn  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
de hel komt naar beneden in Hoek van Holland  |
|
Madelief Erelid
|
aha...ik vat um  maar ik hoor iedereen 'zeuren' over dat wmr zo sloom is enzo... maar ik heb er nog nooit last van gehad  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Roy6: de hel komt naar beneden in Hoek van Holland  Sorry, maar de hel zat toch al beneden? |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Madelief: aha...ik vat um  maar ik hoor iedereen 'zeuren' over dat wmr zo sloom is enzo... maar ik heb er nog nooit last van gehad  ik ook niet  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Cee-N-Cee: het regent echt in 10 sec zo hard dat ik nie eens 5 meter naar mijn auto durf te lopen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Sjuust, de Galliërs zeggen ook de hemel komt naar beneden  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Beneden is maar relatief, als je van achter (jaja, ook relatief  ) de hel kijkt gaatie naar beneden  |
|
Madelief Erelid
|
hier is het anders erg rustig hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc, dat gebeurt zeker als hemel en hel moeten vergaderen  Ik heb nog nooit een telefoonlijn zien lopen tussen hemel en hel. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Madelief Erelid
|
en ik ga eten  |
|
ladekast Oudgediende
|
echt vrij bizar, da AH is 40 meter aan den overkant maar ik zie de AH nie meer  Eetse madelief  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Deep into the bowels of Hell itself. Dan snap ik het nog niet, want als het regent dan doven toch de hellevuren?  |
|