Arrogantiecafé |
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Valian: Op het moment dat iemand het goede antwoord schrijft, en jullie zeggen dat die juist is, waarom dan nog eens een toelichting geven waarom dat die juist is? Mensen weten het dan al, of wil je gehuldigt worden omdat je hetzelfde in moelijkere woorden kan uitleggen? Als dat het geval is, dan lees voortaan eerst eens een nieuws artikel voordat je vlug een 3 woorden reaktie geeft en doorklikt naar het volgende, en je broertje net zo. - Kameleon, zie je nu wel dat die me niet meer lief gaat vinden, ik wist het! Jomanda zou trots op me zijn.  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Skew  Is dat niet met een Y?  Anders komt boze meester Vailan  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: Ik zei net al dat er ook mensen zijn die misschien niet weten waarom het zo is, en een extra toelichting maakt dat duidelijk. En als je het wel goed hebt, kan dat best gegokt zijn  . Natuurlijk kan je het ook gewoon weten, maar alsnog is die uitleg van belang omdat iedereen dan ziet hoe het moet  |
|
Kameleon Oudgediende
Trouwens, komt het nou steeds vaker voor dat mensen net na hun verjaardag registreren op WaarMaarRaar?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Taal is prachtig, maar hier in den kroeg wordt er gezopen, dus soms krijg je dan wel eensch een misser in het edele Neerlandsch  |
|
Kameleon Oudgediende
*boink* Kpuc slaat een spijker op zijn kop  |
|
nietmeer
|
Ik zeg maar zo: Als jullie ooit een taaltoets moeten maken om bijv. ergens toegelaten te worden en jullie zakken omdat jullie de taal niet goed beheersen, dan moeten jullie terugdenken aan dit moment, het moment waarop jullie steen en been aan het klagen waren over het Taaltopic van Vailan en MuseMatt. Het Taaltopic, wat is opgericht ter educatie, en waar jullie het nooit mee eens zijn geweest. |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kameleon: Dat klopt, mischien zien ze de felicitaties aan anderen en denken die wil ik volgend jaar ook! lol  Vailan: Ieder topic kan goed zijn maar als je niet tegen een grapje kan of een opmerking die helemaal niet rijmt in het topic dan kan je beter helemaal niet antwoorden. Het was duidelijk dat ik de boel aan het stangen was en dat had je niet eens door. En nogmaals, dit is het forum daar mag dat, jij en je broertje doen hetzelfde op de frontpage, een reaktie typen alleen op de topic zin, is het niet slimmer om eerst eens te lezen waar het over gaat? Behalve als je express dus iets wil plaatsen om een reaktie uit te lokken. :x |
|
Kpuc Oudgediende
Gelukkig zit er gene kikker bovenop  |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, inderdaad  Vailan, ik klaag niet, ik uit mijn ongenoegen hierover, ik ben het ook compleet eens met Freya hoor! |
|
Kpuc Oudgediende
Ieders zijn/haar feestje, maak t alleen niet te luidruchtig als er gas wordt gegeven, vroarrr  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: Sinds wanneer heb ik een broertje?  Ik zie vaak ook mensen reageren die niet door hebben wat ze in het topic moeten doen, en daar erger ik mij ook altijd aan  . Zulke mensen moeten eens lezen wat er precies gaande is  . Hier 'mag' dat? Alstublief niet zeg, mag je in het dagelijks leven ook 'meer' dan anders? Dacht het niet hè  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Kpuc: Als ik gas geeft is het cafe zo leeg.. als ik erwtensoep gegeten heb bedoel ik.. Oh... t.m.i! :XD |
|
SkewtuR
Oudgediende
Vailan: Voor my is T-S je broertje, of zijn jullie lovahs?  En ja in het cafe mag je meer als op de frontpage, dat is logisch! Kpuc zij het net al, in een cafe word gedronken.  |
|
Kpuc Oudgediende
*sluit een tweeledig wodka-infuusje aan bij Skewtur en Vailan, peace thou Brothers in Arts* |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, scheur je nu uit je broek?  Vailan, kom op, mensen helpen, dit is puur eigen belang wat jij hebt, je wil mensen helpen om jezelf het makkelijker maken om te lezen hier  Ik ken je al langer hoor.. |
|
SkewtuR
Oudgediende
Kpuc: Wil jij mijn vaste doctor worden? Je infuus vind ik leuker als die normale haha.  |
|
Kpuc Oudgediende
Alle kippen in het hok, is t nu snotjandoffers gedaan met tokkelen op die zendbak?  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: TS is mijn broer, en niet mijn broertje  Kaam: Dat is een voorbarige conclusie. MuseMatt en ik proberen mensen gewoon te helpen, begrijp dat nou  |
|
Kameleon Oudgediende
Kippen  *Is afgeleid*  Vailan, dat is helemaal niet voorbarig, het is gewoon zo! Jullie willen gewoon geen moeite doen om te lezen, en dan andere mensen maar laten opdraaien ervoor, natuurlijk Vailan, je valt door de mand. |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Wat een gezeik... Doe niet moeilijk en doe dit prive  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Sushi: Jij hebt gelijk! Nog wat leuks te melden?  |
|
Kameleon Oudgediende
Skew, ja  |
|
Kpuc Oudgediende
*begint eens naar die ouwe ankerketting te spieken*  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Mocht je je vervelen, heb ik nog een leuk zoekplaatje hier. Zoek mij  maar dan mag je niet in mn blog spieken naar wat Anoek zei  |
|