Arrogantiecafé |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Make-up maakt het altijd mooier  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik denk dat dat verschilt per persoon  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stephanie heeft ook geen make-up op  De meeste van mijn vriendinnen eigenlijk  of nee, de helft zo'n beetje nu ik erover nadenk  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
bij sommige mensen denk ik wel zo van: je hebt niet teveel makeup op maar... eigenlijk wel, doe gewoon geen op, dat is beter |
|
Luna
Moderator
Nee, als je het goed doet is het altijd beter  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Bij velen zou je het misschien ook denken omdat je ze niet zonder make-up kent, en ik denk ook dat het een grote rol speelt wat meisjes van zichzelf vinden, nog best veel jongens vinden het ook best zonder  |
|
nietmeer
|
Oh even een snel vraagje aan Enks   : Wat vond je van het bord op de laatste pagina van het vorig cafe?  *geeft mijn neefje een   * zo nu is iedereen weer tevree  Na antwoord ben ik weg  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Niet gezien, dus ik vind er niks van  Ik ga eten  |
|
Delenn
Oudgediende
waarom zou je make-up op doen als je er nauwelijks wat van ziet en het geld kost en het ook nog eens minstens een kwartier per dag aan tijd kost? (mn moeder is er 's ochtends paar minuten mee bezig en 's avonds om het eraf te halen en ik zie echt geen verschil) Bij geen van mn vriendinnen zie ik het verschil eigenlijk, alleen af en toe de mascara...
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
doei enkie @Delenn: tis gewoon nutteloos, wat mooi is moet je niet proberen mooier te maken vind ik  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vandaag was een van de yoghurtculturen uit de hand gelopen: deze was besmet met een schimmel, en das niet de bedoeling. Vooral niet als die schimmel slijmerig en fluorescerend oranje is en het petrischaaltje uitkruipt  de make-updiscussie: "A turd painted gold is still a turd"  |
|
nietmeer
|
Eetsmakelijk enkie  en hier is de laatste pagina;) nog net optijd voor dat je hem sloot  Ik ben weg  Toedels    |
|
Delenn
Oudgediende
je vertelt het lekker plastisch Ikke  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
O wat leuk Ikke  Heb je een foto  |
|
Luna
Moderator
Geen make-up lijkt me verschrikkelijk. Maar het zal wel een persoonlijk iets zijn.
|
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
*kijkt even binnen en ziet hetzelfde meubulair in het nieuwe cafe* Ok Aloha en laterZ! *gaat even eten*  |
|
Ikke
Oudgediende
@Puck: Nee  Hij moest meteen afgevoerd worden  Niemand had namelijk een idee welke schimmel het was  Had net zo goed een hele giftige kunnen zijn  |
|
Luna
Moderator
Ikke, hapje genomen?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Luna: in dat geval zou het geen giftige geweest zijn, anders had Ikke het hier nu niet verteld  |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: Nee  Ik wil 'm best nog wel een keertje voor je kweken, mag jij 'm proeven  |
|
Puck Oudgediende
|
Ikke, dus ik moet yoghurt meteen weggooien als het fluoriscerend oranje wordt?  He jammer!  |
|
Delenn
Oudgediende
nog 22 pagina's vandaag en dan heb ik 70 pagina's geleerd vandaag   |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Puck: Ikke, dus ik moet yoghurt meteen weggooien als het fluoriscerend oranje wordt?  He jammer!  alle danoontje de vuilnisbak in  |
|
Ikke
Oudgediende
Deze zat niet in de yoghurt zelf, alle andere culturen waren schoon. Er zal wel ergens een spore in het lab rondgezweefd hebben  |
|
Puck Oudgediende
|
Wat een geruststelling  |
|