Arrogantiecafé |
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Kpuccie!   Zat in t verkeerde topic  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Lol! Shit happens.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Biertje om wakker te worden dan maar?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Sushi, zeker in dat Taaltopic?  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Bier?  bah  Kam, volgens mij wel  |
|
Kameleon Oudgediende
Sushi, daar zijn ze bezig om iedereen zijn taalvaardigheid op te gooien  Ik haat het om gecorrigeerd te worden  Als mensen mij begrijpen, en ik begrijp mensen, vind ik het wel gezegend  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Dan ga je toch niet in dat topic zitten? |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kameleon: Mischien moet ik daar eens een antwoord neerzetten, hebben ze correctiestof genoeg voor een jaar!  |
|
Kameleon Oudgediende
Skew, doe dat dan eens  @ Sushi, nieuwsgierig als ik ben  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Weet je hoe goedkoop cocktails in Roemenie zijn?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kameleon: Gedaan, maar of ze daar nu zo blij mee zijn.. :x |
|
Sushi
Oudgediende
|
Wil niemand het weten?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Sushi: Ik denk dat je daar een glas vol voor een euro krijgt ofzo? @Kameleon: Awe zie je nu gaat Vailan een hekel aan me krijgen, als die dat niet al had.  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@SkewtuR, een normale cocktail is daar rond de 10 lei, oftewel €2,40  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: Als jij niet serieus kan antwoorden, antwoord je maar helemaal niet  Het Taaltopic is een serieus bedoeld topic om mensen te helpen met hun taalvaardigheid, en daar moet jij niet zo vervelend mee om gaan  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Sushi: Dat vind ik best wel duur, ervanuitgaande dat die landen daaromheen ervoor bekend staan dat alles bijna niets kost.  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Duur? Ik vind t supergoedkoop!  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik moet eerlijk gezegd hebben dat ik het Taaltopic nergens op vind slaan  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Vailan: Als het topic serieus bedoeld is leg dan mensen de fout uit inplaats van hun erop te wijzen dat ze het antwoord niet weten?  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: Nadat mensen het hebben geraden, geven wij het juiste antwoord inclusief de uitleg waarom het zo is @Kameleon: Het is voor mensen die misschien moeite hebben met taalvaardigheid, daar kunnen Muse en ik ze bij helpen  En trouwens, zo'n educatief topic is tenminste tien keer beter dan een topic zoals Our Hill |
|
SkewtuR
Oudgediende
Vailan: Als iemand het geraden heeft dan is uitleg niet meer nodig, dan weten ze het namelijk al. Af en toe vraag ik me af of je meer drinkt als ik.  |
|
Kameleon Oudgediende
Mensen houden er niet van om verbeterd te worden, Vailan.  Laat mensen lekker, het is een forum hier, niemand maakt het wat uit of het met d of t of dt is.  Alleen jij en Muse blijkbaar  Raden? Je maakt er een spel van, handig.  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR: Er is ook nog zoiets als 'gokken' en zo, en er zullen vast mensen zijn die niet weten waarom het zo is, daarom zijn vragen ook altijd welkom  . Je kan best hebben dat tien mensen het wel weten, maar dat 1 iemand het niet weet, die krijgt van ons dan de nodige uitleg @Kameleon: Jij hoeft niet in dit topic te reageren  , het is voornamelijk bedoeld om te oefenen, en om met vragen te komen  , als mensen niet verbeterd willen worden, dan hoeven ze ook niet te reageren. En dit is een forum ja, nou en? Dat geeft nog geen vrijbrief om maar met spelfouten te blijven strooien  |
|
Kameleon Oudgediende
Misschien moet je die mensen met rust laten en niet opdwingen/opdringen om het ze te leren...  Dan willen mensen het niet leren dus...  |
|
nietmeer
|
Het topic is opgericht ter educatie, het is niet zo dat wij mensen dwingen om te reageren. Pas als ze zelf iets niet weten, en het wel graag willen weten, mogen ze reageren  En als er mensen zijn die er lak aan hebben, dan hoeven die mensen niet te reageren. Het is volkomen vrijwillig, Kaam  het is aan de mensen zelf om te bepalen of ze wel of niet reageren. |
|