|
nietmeer
|
Emmertje, waarom niet? Quote Nathalie: Vind t wel schattig dat je sommige dingen te eng vond om te kijken  Whaha, jij bent gewoon erg... maar wel lief, en eerlijk  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Ja klopt!  Ben ik alle 3! Maar jij bent ook lief!  en eerlijk ook wel denk ik  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Quote Jersan: Whaha, jij bent gewoon erg... maar wel lief, en eerlijk  Nou, eigenlijk...is Nathalie een sadist, een bitch en een k*twijf .... zegt ze zelf hoor!  |
|
nietmeer
|
dank je Nathalie  Emmertje, sadist kan nog kloppen  over de andere 2 liegt ze  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha wat lief dat je zo goed over me denkt  Maar het is wel echt waar  Ik heb namelijk een goede/lieve kant en een harde/gemene/slechte kant.. En die 2 zijn eigenlijk allebei zegmaar uitersten! Ik ben óf heel lief óf een enorme bitch!  |
|
nietmeer
|
als je maar niet irritant gaat doen is het toch niet erg?  nooit gedacht dat je nog maar 16 was  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote Nathalie-F: Haha is goed, ik ben namelijk ook een bitch  en een kutwijf  en een sadist  ik ben slecht  Dit was dus een leugen volgens jou Jersan? |
|
nietmeer
|
Quote emmertje: Quote Nathalie-F: Haha is goed, ik ben namelijk ook een bitch  en een kutwijf  en een sadist  ik ben slecht  Dit was dus een leugen volgens jou Jersan?    niet helemaal, die kant ken(de) ik nog niet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Maar ik ben met je eens Jersan, dat Nathalie ook wel lief is ... heb ik haar ook al meer dan eens duidelijk gemaakt  |
|
nietmeer
|
ze geeft het gelukkig wel toe, ze is lief  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie, je hebt ons misschien nog niet helemaal overtuigd  Wij blijven je lief vinden!  En nu?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer Senior lid
|
Haha wat dacht jij dan Jersan?  En niet vreemd hoor dat je die kant niet kent, hij komt niet zomaar boven  En wanneer die wel boven komt.. Nouja ik zei toenstraks al, wanneer ie op WMR boven komt ben ik bang dat ik hier absoluut niet meer welkom ben  *ziet Jersan denken; dat wijf is freakyyyyy  * Slaap lekker Peter!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Truste Peter  |
|
nietmeer
|
truste PW  als je gaat slapen tenminste  Nathalie, ik dacht ergens in de 20  jij niet freaky, jij iemand met een enorme andere kant die moeilijk te vatten is voor iemand die niet of nauwelijks zo'n kant heeft  |
|
nietmeer Senior lid
|
Nu niks emmertje, ik heb liever dat jullie me lief vinden dan dat jullie mn andere kant zien en ik jullie helemaal afschrik  |
|
nietmeer
|
hou 't dan maar op die lieve kant  |
|
nietmeer Senior lid
|
Tja.. Ik was al heel vroeg volwassen  En die kant van mij is ook met de jaren gegroeit hoor  Vroeger had ik m niet.. Maar op een gegeven moment gebeuren er zoveel dingen dat je eigenlijk wel zo'n kant nodig hebt  Ik denk wel dat ie nu ''volledig ontwikkeld'' is zegmaar.. Maarja dat zullen we zien na de volgende tegenslag  En dat zal ik zeker proberen te doen!   |
|
nietmeer
|
dat klinkt ingewikkeld  jeuh  mijn linkeroog prikt opeens geweldig  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie, ook ik heb zo mijn tegenslagen te verduren gehad, en heb een bunker om me heen gebouwd in plaats van een muurtje, zoals sommigen dat plegen te zeggen. En geloof me, als het hard moet, dan kan het ook écht hard bij mij. Ik denk dat jij een beetje hetzelfde bent geworden als ik ben  Jersan, goed advies  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ik ben ook ingewikkeld  Soms! Een klein beetje  Of iets meer xD Daar kan ik helaas niks aan doen om het op te lossen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, je bent net wakker ... misschien is nog niet al het slaapzand van Klaas Vaak uit je ogen  |
|
nietmeer
|
Emmertje, is die bunker een goeie oplossing of niet?  Nathalie, nu doe je weer ingewikkeld  jammer  Emmertje, ik ben al sinds 3 uur wakker  |
|
nietmeer Senior lid
|
Sorry!  En zo'n bunker is zeker een handig iets, vind ikzelf  Ik ben er eigenlijk heel blij mee dat ik nu zo hard en gevoelloos enzo kan zijn, vind het een stuk beter dan altijd weer gekwetst worden   |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie ... ff een heel serieus vraagje, en in bepaald opzicht een intieme vraag: ben je tevreden met wie je bent. Ik bedoel: hoe je je opstelt tegenover anderen?
Intiem is in deze: dit is eigenlijk geen onderwerp die normaal gesproken in een gesprek met jou naar boven komt, dat je afwijst ook al is het waar |
|