|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
emmertjeee je moet See The Signs zingen! En dan bij alles wat je zingt het goede aanwijzen!  En ik ken m helemaal uit mn hoofd (DUUH!  ) duss elke keer als je een fout maakt krijg je straf!  @ berniew: Goed punt.. Tot in je dromen!  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Mijn stem lijkt meer op die van Elmo in de clip ... mag ik dan Elmo nazingen?  Enne ... hoe denk je me dan te straffen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Voor mij is dat allemaal te hoog.  |
|
nietmeer Senior lid
|
Neeee je moet allebei doen!  Elmo doet bijna niks, you cheater!  En dat straffen zie je dan wel!  @ Peter: Dan doe jij.. Jaa wacht maar even ik weet al iets  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Peter, da's nou een kwestie van goed kauwen ... dat het eten gelijkmatig in je bloed komt bron |
|
nietmeer Senior lid
|
Deze Peter! Moet je wel kunnen wat die man doet!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Da's gemeen van je Nathalie  Ongeoefend zo'n stuk laten opvoeren  |
|
nietmeer Senior lid
|
Neeee ik bedoel alleen de zang  Ik verwacht echt niet van mannen dat ze zo snel die hele dans kunnen aanleren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En dan te bedenken dat ik voor wat langere afstand nog steeds een scootmobiel moet gebruiken.  En het is nog steeds te hoog.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Als je dit nu 15 jaar geleden van mij had gevraagd was ik een heel eind ermee weg gekomen  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha dat maak je me niet wijs Peter, die man kan jij echt wel doen! Ooooh leuk idee! Peter en emmertje in duet!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het is wel zonde dat poliepen op mijn stembanden heb staan.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Peter zingen, en ik de dans ... 15 jaar geleden ... had misschien nog gekund ook  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dus zingen hou ik niet lang meer vol. Na een halve minuut loop ik al te kuchen.  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha okè, Peter zingt, pech voor die poliepen, emmertje en ik doe de dans.. Dan hebben we nog één zanger(es) nodig  Of emmertje doet die dans lekker in zn eentje en dan ga ik zangeres zijn  *reageert even minder, is zich aan het uitkleden etc om zo naar bed te kunnen* |
|
emmertje
Oudgediende
|
Peter, ik kan ook niet meer dansen sinds mijn ongeluk; mijn rug verkrampt als ik op een niet-natuurlijke manier beweeg zoals je doet tijdens dansen. En da's nou net het mooie van dit café ... hier kun je je fantasie kwijt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Vandaag ga ik hertenbiefstukjes met roomsaus maken.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Had je nog hertenpoulet over dus Peter  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Die was tegen de ochtend op emmertje.  |
|
nietmeer Senior lid
|
En das nou het leuke van mij.. I don't care about your pain!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het is dat ik vriendelijk wil blijven anders had ik je "vreetbuil" genoemd  Hoe krijg je dat weg joh? Voor 4 personen stond in je recept @Nathalie: Dan draag jij dus tijdens ons uitje in Amsterdam een t-shirt met daarop de tekst: "life's a bitch, and so am I"  Heb een zwart exemplaar klaarliggen voor je  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer Senior lid
|
Haha is goed, ik ben namelijk ook een bitch  en een kutwijf  en een sadist  ik ben slecht  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dinsdag ga ik hertenbiefstukjes met honing-tijmsaus maken.  |
|