|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
*Stookt het koffie-masjien maar weer's op* Een zo goed mogelijke morgen iedereen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
's morgens   |
|
nietmeer
|
En s'morgens Tazz  |
|
Relpa
Oudgediende
Net weer een nacht-dienst achter de kiezen, zussie ? In dat geval kan je ms beter wat anders pakken Hey Taz  *boink* @Cootje, beetje de stilte voor de storm dus  fijne dag iig  |
|
nietmeer
|
Nee hoor  We gaan vandaag een dagje weg  We moeten om 10 uur weg... |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
nietmeer
|
Koffie?   |
|
Relpa
Oudgediende
Strak plan Taz  *Gaat gelijk ff wat bammetjes regelen*  |
|
nietmeer
|
Quote Tazmanian Devil: Koffie?   Doe mij maar een emmertje vol  |
|
Kpuc Oudgediende
Emmertje zal nog wel liggen te ronken |
|
nietmeer
|
Koffie is klaar. Geheel op smaak te maken met melk en suiker  |
|
Relpa
Oudgediende
Als'm maar zwart en sterk is is't al gauw goed Taz  Emmertje was lang genoeg wakker Bratets, maar heb JIJ een beetje kunnen slapen ?  *boink* |
|
nietmeer
|
Ik wel. 8 uurtjes was lang genoeg  Doe mij maar een paar bammetjes Rel  |
|
Kpuc Oudgediende
Tussen twee en half zeven heb ik wat liggen doezelen, niet echt doorgepit dus  Mjah, vandaag dus maar bijhalen om morgen weer fris aan de slag te kunnen brat *boink* |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Die sla ik nooit af  Pff, smst er net ene of ze vandaag de spullen kan halen.. Wat mij betreft prima maar zeik me niet aan den kop vandaag  |
|
nietmeer
|
Is goed hoor ik zal braaf zijn  |
|
Relpa
Oudgediende
Twee bammetjes met 'old Amsterdam' voor Taz  Kpuc, gelukkig dat we nog een dag de tijd hebben om de accu weer op spanning te krijgen brat  *boink* Hier zal om 11 uur de gebruikelijke visite wel weer op de stoep staan  Mwah ff bij-babbelen met die luitjens  |
|
nietmeer
|
Oh heerlijk Rel. Ik zal zelf het gerookte zeeuws spek even klaarmaken  Edit: Ik ben even eten. Be richt back (over een halfuur  ) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hee  |
|
Kpuc Oudgediende
Tok Dreesie  Oef, ik heb weer een kleine voorraad stamgasten gevonden maarehm, amai, ze zijn wel wat groot in bitjes en dergelijk spul  Denk je ze te verkleinen, scheelt t krap niets, grmpff, dan maar vol erop hoor  |
|
nietmeer
|
Ben er weer   |
|
nietmeer
|
Ik ga weer vertrekken uit Eindhoven vandaan. Nog even langs mijne moeder in Almere, en dan naar huis. Mijn moeder neemt een hond in huis volgende week en ik mag hem nu al zien  Groetjes en toitoitoi  Hou de zonzij;) |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
leeg hier  |
|