|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Ik ben een heel open persoon, emmertje, je mag mij serieus álles vragen;) Maar ja, dat ben ik wel.. Ik geef toe dat ik niet zo heel veel vertrouwen heb in ''de mens'', maar ik geef wel elk persoon een kans en ben gewoon aardig tegen mensen zolang ik ze mag.. Het is niet zo dat ik asociaal tegen iedereen doe die ik leer kennen omdat ik liever geen vrienden maak dan ze kwijtraak ofzo  Ik laat mensen wel niet meer in mn hart.. Tenminste dat is in iets van een jaar iig niemand meer gelukt, kan natuurlijk ook aan de personen liggen  Ik ben ondertussen gewoon zo ver dat ik vrienden kan maken en aardig kan zijn tegen mensen, en wanneer ze me aan de kant zetten, pech maar mij doe je er niet echt veel pijn meer mee  Pfoe wat een verhaal  Maar hoezo dat emmertje?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Nathalie, die eigenschap heb ik ook jarenlang als het beste ervaren dat me ooit is overkomen.  En nog steeds is het voor me moeilijk om mijn ware ik (mijn zachte binnenkant zeg maar) te laten zien. Mij zul je niet heel spontaan zien huilen of lachen, hoewel dat inwendig wel zo is. Dat is immers veilig, want niemand ziet dat je je verborgen houdt. De enige persoon, en dat is dan ook de enige persoon op Aarde, die mij ooit een traantje weg heeft zien pinken, is mijn vriendin. En ook dat was maar voor heel even  Diep in mij zou ik nu toch wel zover willen komen, dat ik mijn eigen, zachte ik, naar buiten wil kunnen brengen, op een veilige manier. Hoezo mijn vraag? Omdat je met deze manier, vergelijkbaar dus met wat ik doe/deed, mensen die je wél bij je wilt houden afstoot. Als je daarvoor niet oplet ga je jezelf teveel isoleren, en da's ook niet goed.  Deze wijsheid heb ik zelf ook pas sinds korte tijd hoor  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ooh nee ik heb er geen moeite mee die kant te laten zien  En huilen, nee daar doe ik ook nauwelijks meer aan.. Als ik het doe meestal alleen, toevallig laatst wel bij mn ma maar toen zaten wat dingen me dwars en had ze ook nog iets gedaan waardoor ik boos werd toen moest ik wel huilen, maar kan me de keer daarvoor niet herinneren  Lachen doe ik tegenwoordig wel makkelijk.. Ik was vroeger heel serieus, maar dankzij mn beste vriend ben ik veel minder serieus en gewoon gezelliger en ook veel minder overemotioneel.. Ik heb heel veel aan die jongen te danken  Maar, ik wil dat je weet, dat ik mensen niet laat vallen. Als mensen het gevoel hebben dat ik dat wel doe, kom please naar me toe want ik doe het echt niet expes  Ik wil dat je weet dat je bij mij je echte ik naar buiten kan/mag brengen, want ik weet hoe moeilijk het kan zijn en ook dat je dat niet moet doen bij iemand die je laat zitten.. Wat een diepe gesprekken zo om kwart voor 5 's nachts!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nogal diepgang ja, maar soms is dat ook lekker  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ik stoot inderdaad sommige mensen af omdat ik niet meer dat meisje ben wat makkelijk over zich heen laat lopen enzo.. En mensen worden boos op me om wat ik zeg.. Maar het is niet mijn schuld dat ik zo ben geworden en ik ben ook niet van plan weer terug te veranderen voor mensen die mij allemaal zelf ook hebben laten zitten.. Hebben we Jersan nou weggejaagt met ons diepe gedoe?   |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nee, Jersan hebben we niet weggejaagd  Misschien is het onderwerp wat te moeilijk voor hem? |
|
nietmeer Senior lid
|
Jersaaaaaan kom teruuuug!  |
|
nietmeer
|
ik ben niet goed in diepe gesprekken  vandaar  en er kwam iets naar boven  maar goed, praat rustig verder, ik negeer het hier wel  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan! poelewoelewoel  Ooh, hij is er al  |
|
nietmeer
|
poelewoelewoel?  |
|
nietmeer Senior lid
|
Nee we stoppen al Jersan  Praat er ook niet supergraag over ofzo, maar als mensen het willen weten.. Wil dat het duidelijk is wat ik bedoel daarom zo'n verhaal  Is dat iets nu weer een beetje naar beneden?  Hoop dat het niet door ons naar boven kwam?  En emmertje.. wtf?  |
|
nietmeer
|
wat moet dat moet  nee en dat duurt wel ff voor het weer naar beneden is  het kwam door jullie gesprekken ja, maar daar kunnen jullie niks aan doen  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ooh sorry  Als ik dat had geweten had ik emmertje een berichtje gestuurd ipv gepost  Nu voel ik me rot omdat jij je door ons slechter voelt  |
|
nietmeer
|
Nathalief  dat geeft niet  dat gebeurt zovaak bij dit soort dingen die ik lees, kunnen jullie niks aan doen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Poelewoelewoel ... zo roep je eendjes, dus ik denk aan badeendjes ... schiet me ineens te binnen dat niet Jersan maar judy die verzamelt  |
|
nietmeer
|
ik zal het eens uitproberen als ik eendjes zie  hihi, Judy heeft nog wel zo'n handige blub-ava  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, wist je trouwens ook al dat ik een "koosnaampje" heb voor Nathalie?  |
|
nietmeer Senior lid
|
Nouu.. ik voel me alsnog rot  Voortaan ga ik het niet meer zeggen als jij er ook bent  Maar ik moet gaan want mn laptop valt over 1 minuut uit, de accu is leeg, you know  Slaap lekker voor ooit, lieverds!    |
|
nietmeer
|
nee, vertel?  Nathalief    goed idee om te gaan slapen  denk dat ik dat ook maar ga doen, ik val bijna om  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Aagje  Emmertje, wanneer ga jij slapen?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ja, helemaal goed geraden ... in één keer  Ik ga zometeen ook naar bed  |
|
nietmeer
|
welterusten  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Welterusten Jersan  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Jersan wordt eens wakker ... ... Je moet hier niet in slaap vallen  Kom lief ik breng je naar huis. Mooie dromen  |
|