ontkracht een wens |
nietmeer
|
dat gebeurt, maar iedereen is zo gelukkig dat er oorlog uitbreekt over wie het meest geluk heeft  ik wens dat ik Txerseü blijf heten  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Zelfs op je graf komt Txerseü te staan  Ik wens dat ik zometeen een lekker toetje krijg |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Je krijgt een heerlijk toetje waarna je verbaast staat te kijken als je die zomaar kwijlend aan mij geeft  Ik wens dat het weer nacht word  |
|
nietmeer
|
het wordt nacht voor altijd  ik wens dat het weer echt warm wordt  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
sneeuwstorm komt langs ik wens 10 euro  |
|
emmertje
Oudgediende
|
die krijg je ... misschien van een ander
Ik wens dat deze week snel voorbij gaat |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
zal wel lukken, inmiddels is het al donderdag tenslotte  ik wens dat ik weet wat ik moet |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je weet wat je moet ... ademhalen  Ik wens dat het volgende week mooi weer wordt |
|
nietmeer
|
voor iedereen, maar voor jou niet want jij wordt gewoon keihard ziek  ik wens dat Arya niet meer eng is  |
|
Anime-Lover Erelid
|
sorry maar die wens kan ommogelijk in vervulling gaan  Ik wens dat ik weer snel kan gewoon lopen |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt binnen twee jaar weer gewoon lopen (wat is 2 jaar nu als je het vergelijkt met een mensenleven?)  Ik wens dat het sneller weer kan dan over 2 jaar |
|
nietmeer
|
over 728 dagen  ik wens dat het vandaag mooi weer wordt  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Het wordt vandaag mooi weer, maar helaas wel aan de andere kant van de wereld.
Ik wens dat ik nooit meer hoef te slapen. |
|
nietmeer
|
niet meer slapen, maar zoveel uren extra dat je niet weet wat je moet doen en je alleen maar gruwelijk verveelt want iedereen slaapt dan  ik wens dat mijn DeSims 2 het weer doet  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Je Sims2 doet het weer maar je muis en toetsenbord weigerend hardnekkig dienst.
Ik wens dat mijn verslagen voor school zichzelf zelfstandig en voldoende maken en inleveren. |
|
Anime-Lover Erelid
|
dat doen ze ook maar tijdens het inleveren worden ze verscheurd en verbrand daardoor krijg je een onvoldoende  Ik wens dat ik van mijn hooikoorts afkom |
|
nietmeer
|
je komt er vanaf, maar krijgt een nieuwe allergie erbij  ik wens een wensput |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
je krijgt er een maar je valt er zelf in en je komt er nooit meer uit  ik wens een nieuwe laptop  |
|
nietmeer
|
jij krijgt 'm, maar hij is voor mij  ik wens betere oren  |
|
DragonX Oudgediende
je krijgt m, maar de inkt is wit dus je ziet er niks van  ik wens een goede docent  |
|
nietmeer
|
hij is goed in mails sturen en afkraken  ik wens een privé optreden van Verka Serduchka  |
|
DragonX Oudgediende
Dat krijg je, alleen je mag niet naar binnen  Ik wens een fles groene Fernandes |
|
nietmeer
|
de fles is groen, de Fernandes zwart  ik wens een tosti  |
|
DragonX Oudgediende
Je krijgt een tosti, maar niet het brood. Wel het tosti-ijzer  ik wens een Turkse pizza met döner  |
|
nietmeer
|
helaas is die verbrand  ik wens € 100.000  |
|