ontkracht een wens |
nietmeer
|
Het geld blijkt van de maffia te zijn, die zoeken je op, maken je koud  en nemen het geld terug. Ik wens een wensgeest die al mijn wensen vervult zoals ik dat wil |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
En toen werd je wakker  Ik wens alleen veel geluk, en niet alleen voor mezelf ... ook alle anderen |
|
nietmeer
|
Je krijgt geluk voor jezelf en alle anderen, maar het duurt maar 1 minuut.
Ik wens geluk voor mezelf en anderen, wat eeuwig duurt |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik wens het met je mee, maar dat zal nooit gebeuren vrees ik Ik wens het nog steeds  |
|
nietmeer
|
omdat het nooit zal gebeuren, is alle hoop tevergeefs  Ik wens een computer die ik pas in het jaar 23333 krijg  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een computer die je pas in het jaar 23456 krijgt  Ik wens al veel eerder een nieuwe computer  |
|
nietmeer
|
je krijgt véél eerder een nieuwe computer - in het jaar 2900  Ik wens dat ik gelukkig sterf |
|
nietmeer
|
maar wel op je 20e ik wens dat mijn hoofdpijn over is  |
|
nietmeer
|
je hoofdpijn is over, maar je wordt misselijk
ik wens dat ik op mijn 90e gelukkig sterf |
|
nietmeer
|
vanaf nu tot en met je 89e ben je niet gelukkig ik wens dat we iets anders wensen dan over doodgaan  |
|
nietmeer
|
we wensen iets anders dan over doodgaan, maar we mogen maar 1 onderwerp kiezen  Ik wens dat ik over ga dit jaar |
|
nietmeer
|
je gaat over, maar volgend jaar blijf je zitten  ik wens dat mijn rekeningen zichzelf betalen  |
|
nietmeer
|
je rekeningen betalen zichzelf  maar ze worden er wel 2x zo duur van  ik wens dat ik wensen mag |
|
nietmeer
|
je mag wensen, wel twee  ik wens dat het 20 graden wordt  |
|
nietmeer
|
het wordt 20 graden, en er komt een enorme regenbui waardoor je niet naar buiten kan  Ik wens 20 graden, droog weer, blauwe lucht, windstil etc en geen vervelende dingen die met mij gebeuren zodat ik niet buiten kan zitten  en als ik buiten ben mag er ook niks gebeuren.  |
|
nietmeer
|
je zit lekker buiten in de zon, en verbrandt daar  ik wens 25 graden, buiten kunnen zitten zonder te verbranden en geen bewolking of regen ofzo  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
het word -10 graden en het gaat sneeuwen
ik wens een eurocent |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
je krijgt een halve eurocent... en ik wens mn bespreking goedgekeurt  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
hij word afgekeurd
ik wens een auto |
|
nietmeer
|
Je krijgt een auto, maar die wordt de volgende dag gestolen. Je ziet 'm nooit weer terug.
Ik wens VIP-kaartjes voor een concert van Andrea Bocelli |
|
emmertje
Oudgediende
|
Die krijg je ook ... ná het concert  Ik wens de kaartjes netjes op tijd, om daarmee Vailan te verrassen |
|
nietmeer
|
je hebt de kaartjes, maar besluit om met je vrouw te gaan xD  ik wens dat mijn plant weer goed groeit  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je plant groeit weer goed, zodra hij ver weg uit je buurt is  Ik wens dat alle planten hier het goed blijven doen qua groeien en bloeien |
|
nietmeer
|
Je planten blijven uitstekend groeien en bloeien, maar vervolgens breekt er brand uit waardoor ze verloren gaan. Ik wens een alles-proof plant  , die daardoor eeuwig mooi zal staan in huis (of waar dan ook), wat er ook gebeurt  , zelfs na mijn dood  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt zo'n alles-proof cactus, die zo groot is dat ie tot aan het dak groeit, en zo overheersend is dat geen ander leven in huis mogelijk is  Ik wens geluk, in al zijn facetten, voor iedereen |
|