ontkracht een wens |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dat is hij, maar door al dat wensen heb je zo lang gewacht met drinken dat hij nu koud is.
Ik wens een warme kop koffie die 100% lekker ruikt en smaakt, en die ruim binnen mijn bereik staat in een kopje dat niet kan breken of omvallen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Je wens wordt verhoord en je krijgt een kopje koffie gemaakt van koffiebonen die door civetkatten uitgescheten zijn.  Ik wens een onbreekbare volle fles Captain Morgan Spiced Gold rum, die gevuld is met Captain Morgan Spiced Gold rum.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die krijg je, maar hij staat net buiten je bereik
Ik herhaal mijn laatste wens, met toevoeging dat de koffie niet gemaakt mag zijn van die bonen die WMR-kok noemde. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De koffie wordt gemaakt van nog niet rijpe koffiebonen
Ik wens een overheerlijk kopje koffie (precies goed van smaak en geur dus), dat ik met veel smaak kan opdrinken, en er later niet ziek van wordt. Het moet in een kopje zijn, dat niet valt of breekt. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt dit kopje koffie, maar pas over 10 jaar.
Ik wens dat ik nu een kopje koffie krijg dat echt helemaal is zoals ik dat wil. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt wat je wenst, en daarna ga je dood door een andere oorzaak
Ik wens dat dat nog heel lang uitblijft |
|
nietmeer
|
je blijft nog heel lang in leven, maar je leven wordt zo rot dat je wou dat je dood was.
Ik wens een wensgeest |
|
nietmeer
|
je krijgt een wensgeest, maar eentje die al uitgewerkt is  ik wens iemand die de caviakooi voor me schoonmaakt |
|
nietmeer
|
Die iemand maakt de kooi schoon, maar vernielt 'm er ook meteen bij.
Ik wens een wereld zonder economische crisis, zonder oorlog en zonder alles wat slecht is voor mens en natuur. |
|
nietmeer
|
je krijgt hem wanneer je droomt  ik wens een scheerapparaat dat de geschoren haartjes verandert in nieuwe energie voor de accu xD  |
|
nietmeer
|
Je krijgt je scheerapparaat, maar je laat 'm vallen. Kapot.
Ik wens wensen waarmee ik wensen kan wensen. |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar de wensen die je dan zou moeten kunnen wensen werken niet  ik wens zon |
|
nietmeer
|
je krijgt een zon, maar die is zo fel dat je blind wordt.
Ik wens een kostbare munt, in de beste kwaliteit, die in een zwaar bewaakte kluis ligt waarvan ik alleen de code weet die ik niet zomaar kan vergeten. |
|
nietmeer
|
je krijgt de munt, in de kluis en met jouw eigen code, maar de munt blijkt namaak  ik wens een hittegolf  |
|
nietmeer
|
Je krijgt je hittegolf, maar je hebt het zo benauwd dat je wou dat het weer kouder werd.
Ik wens diplomatieke onschendbaarheid. |
|
nietmeer
|
maar niet in Italië, dus kan je daar niet meer naartoe  ik wens dat het snel 1 maart is |
|
nietmeer
|
Het is snel 1 maart, maar die dag ben je zo moe dat je alsmaar slaapt, dus je wordt wakker op 2 maart.
Ik wens een vulkaan naast het huis van Tom-Servo |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
helaas (of niet  ) zal hij niet uitbarsten...  ik wens dat het kamer opruimen goed gaat vandaag  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het gaat vandaag goed, maar morgen is het weer een zootje  Ik wens dat je voorlopig je kamer niet hoeft op te ruimen, omdat het opgeruimd blijft |
|
nietmeer
|
de kamer blijft opgeruimd, maar de rest van het huis wordt een grote zwijnenstal
Ik wens een Star Destroyer in perfecte staat met alle wapens functioneel en de schilden in werking, de motoren volledig onder controle, en een trouwe bemanning, waarme ik de Satellite of Love kan aanvallen. |
|
Judywesl
Erelid
|
en toen bleek dat de Satellite of Love plotseling verdwenen is  ik wens een nieuwe pyjama want deze is kapot  |
|
nietmeer
|
over 2542 dagen krijg je er eentje  ik wens dat iemand mijn verzekering betaald  |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas worden alle andere kosten veel meer  ik wens dat mijn nagellak eens blijft zitten  |
|
nietmeer
|
over 2542 dagen  ik wens dat Judy over 2542 dagen helemaal gelukkig is  |
|
nietmeer
|
judy is dan gelukkig, maar jij niet  ik wens een onontkrachtbare wens |
|