ontkracht een wens |
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
de wens gaat naar iemand anders per ongeluk  ik wens dat het niet regent  |
|
nietmeer
|
dat doet op Herfte wel  ik wens een blogreactie op een blog dat ik nog moet maken  |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas lukt de blog niet dus krijg je ook geen reactie  ik wens dat het op Herfte niet regent  |
|
nietmeer
|
dan regent het bij jou thuis wel  ik wens dat het zondag leuk wordt  |
|
Judywesl
Erelid
|
het wordt zondag leuk alleen ik ben er niet   ik wens dat ik er zondag wel ben  |
|
nietmeer
|
jij bent er wel maar Arya niet  ik wens dat het 1 maart is  |
|
Judywesl
Erelid
|
je gebruikt een tijdmachine maar in de tussentijd is er zoveel gebeurt dat de hele aarde verwoest is  ik wens dat de aarde blijft leven  |
|
nietmeer
|
de aarde wel, maar jij niet  ik wens dat ik voortaan minder lang doe over opstaan, douchen en aankleden enzo  |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas doe je 10x langer over naar bed gaan want je verplaatst gewoon alles naar de avond  ik wens dat ik zometeen niet weg moet om te gaan opruimen  |
|
nietmeer
|
dat moet je pas vanmiddag  ik wens dat Judy hier blijft  |
|
Judywesl
Erelid
|
ik blijf hier voor een paar minuutjes  ik wens dat ik langer blijf  |
|
nietmeer
|
nog 2000 minuutjes  ik wens dat dat ook gebeurt  |
|
Judywesl
Erelid
|
dan moet jij m'n kamer maar gaan opruimen  ik wens dat Txer hierheen komt  |
|
nietmeer
|
in maart, dan ruim ik je kamer op  ik wens dat dat kan  |
|
Judywesl
Erelid
|
hihi, tegen die tijd is m'n kamer vast al wel opgeruimd dus dan kan het niet  ik wens dat het maart is  |
|
nietmeer
|
dan kan ik niet komen  ik wens dat ik het in maart niet al te druk heb met de marathon  |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas is de marathon wel heel druk met jou  ik wens dat je wel in maart kan komen  |
|
nietmeer
|
Txerseu kan in maart komen, maar dan ben je zo ziek, dat hij beter niet in je buurt kan komen.
Ik wens een supercomputer |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een supercomputer in 2098 Ik wens al het beste gedurende de rest van mijn lange leven  |
|
nietmeer
|
je krijgt al het beste gedurende je lange leven, maar daardoor raken duizenden mensen werkloos, en ontstaat er grote armoede. De mensen worden zo kwaad dat je ze je hele lange leven belagen.
Ik wens meer reacties in dit topic |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt meer reacties in dit topic, maar dat duurt nog een jaartje of 340
Ik wens dat ik nooit ziek zal worden |
|
Spikkel Actief lid WMRindex: 57 OTindex: 52 Wnplts: Dordrecht T S |
Mensen die zoiets wensen zijn ziek in hun hoofd
Ik wens dat ik een miljoen win |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wint een miljoen ... in het jaar 2065
Ik wens dat ik per omgaande 12.345.678 euro krijg overgemaakt op mijn bankrekening, en dat ik het niet hoef terug te betalen op wat voor wijze dan ook. |
|
nietmeer
|
De bank gaat failliet, je bent je geld kwijt. Ik wens nu meteen een nieuwe, allesproof computer (maar niet zodanig dat ik echt niks meer kan  - nog wel spelletjes, en belangrijke software etc) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een allesproof computer, zodra ie is uitgevonden ... nooit dus  Ik wens dat ik per omgaande 12.345.678 euro krijg overgemaakt op mijn bankrekening, en dat ik het niet hoef terug te betalen op wat voor wijze dan ook, en dat ik het geld op een andere wijze dan mijn eigen keuze kwijt raak  |
|