ontkracht een wens |
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Toch kan ik niet slapen
Ik wens dat ik de nodige nachtrust krijg en verder niet meer zeik |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
je krijgt de nodige nachtrust, maar zeiken doe je toch wel  Ik hoop dat Zeekoe niet meer zeikt  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Zeekoe zeikt niet meer, nu begin ik  (goedenmorgen jongens, leuke 2e kerstdag gehad??) Ik wens meer vrije tijd voor iedereen  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Iedereen 1 minuut meer vrije tijd!
Ik wens de geest van Alladin |
|
emmertje
Oudgediende
|
De geest van Alladin zal verschijnen .... om mijn wensen te vervullen  Ik wens een lekker glaasje frisdrank |
|
Je krijgt een lekker glaasje frisdrank, met een heel vies ijsklontje...;) Ik wens sneller internet (aarch...  ) |
|
nietmeer
|
jekrijgt sneller internet, maar dat gaat zo snel dat je het niet bij kunt houden.
Ik wens nog sneller leesvermogen |
|
nietmeer
|
Die krijg ik omdat niemand mijn wens ontkracht.
Ik wens naast mijn snellere leesvermogen ook een sneller typvermogen |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een sneller typvermogen, zo snel dat de computer het begeeft  Ik wens dat ik alles kan wat ik maar zou willen kunnen |
|
Je kan alles wat je maar zou willen kunnen, behalve uit bed komen, dus je blijft de rest van je leven in bed liggen  Ik wens dat ik alles kan wat ik maar zou willen kunnen en dat ik dan ook uit bed kan komen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
je kunt alles wat je maar zou willen kunnen, en ook uit je bed komen, alleen heb je er niets aan als je de enige op aarde bent Ik wens dat mijn vorige wens uitkomt zoals ik het had bedoeld  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
helaas snapt niemand wat je bedoelt dus komt hij ook niet uit  ik wens dat ik er morgen niet om 07.00 uit moet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft er morgen niet om 07.00 uit, maar om 06.59  Ik wens dat je dat oplucht  |
|
Judywesl
Erelid
|
dat doet het ook, ik sta 1 seconde buiten mn bed en dan mag ik weer gaan liggen  ik wens dat mn haar niet zo irritant is  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Je wordt kaal  Ik wens dat het morgen is  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Over 38 minuten is het morgen  Ik wens dat het zaterdag a.s. heel gezellig wordt  |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas is de rest van de week wat minder gezellig  (  ik wens dat ik meer vuilniszakken heb  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt 10000 rollen vuilniszakken, waardoor je geen plaats meer hebt om de vuilniszakken op te bergen zolang je ze nog niet nodig hebt  Ik wens dat het judy lukt om een opgeruimde kamer te krijgen |
|
Judywesl
Erelid
|
het lukt haar ook vast wel... ooit  ik wens dat mn kamer wat sneller dan 'ooit' opgeruimd is  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kamer is sneller dan ooit opgeruimd omdat je kamerinhoud in het geheel op de stort wordt gedumpt  Ik wens dat dat niet gebeurt  |
|
Judywesl
Erelid
|
het gebeurt niet maar jouw kamerinhoud wel  ik wens dat iedereen een gelukkig nieuwjaar krijgt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
iedereen krijg een gelukkig nieuwjaar, maar daarna begint de ellende Ik wens dat niemand ellende krijgt na een gelukkig nieuwjaar  |
|
Niemand krijgt ellende, behalve jij... Ik wens dat emmertje ook geen ellende krijgt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het emmertje heeft geen ellende, maar jij wel  ik wens vrede op aarde |
|
Er komt vrede op aarde, voor 8 seconden  Ik wens vrede op aarde voor altijd  |
|