ontkracht een wens |
Sokje Junior lid WMRindex: 10 OTindex: 1 Wnplts: Maastricht
|
Er komt vrede, maar dan op Mars.
Ik wens dat ik alle talen van de wereld kan spreken, schrijven en verstaan. |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Dat kan je. En daarom wordt je naar alleoorlogsgebieden getuurd om vredesonderhandleingen te vertalen. Op een van die reizen wordt je ontvoerd door de taliban en.. vermoord  Ik wens eeuwige vrede op aarde, iedereen is blij, alles is goed, niets aan de hand, iedereen overleefd en iedereen heeft werkt dat hij/zij leuk vindt en niemand is jaloers of pest elkaar. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
en toen werd je wakker Ik wens een lekker kopje koffie  |
|
Lamp
Erelid
hij is lekker, maar giftig als de pest. je sterft binnen 3 minuten Ik wens meer tijd in een dag  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Voor jou zal de dag nooit ten einde gaan  Ik wens dat dit tijd genoeg is voor je  |
|
Lamp
Erelid
Dat is zeker genoeg tijd, maar...  ik kan deze niet ontkrachten zonder mezelf te benadelen. Ik wens dat ik niet benadeeld wordt mijn hele leven lang  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wordt niet benadeeld gedurende de rest van je leven dat vanaf nu nog zo'n 5 seconden duurt Ik wens dat je nog wat langer in ons midden blijft  |
|
Lamp
Erelid
Dat zal zo zijn. helaas ben jij er over 5 seconden niet meerom dat mee te maken  Ik wens dat emmertjes niet vergaan  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Emmertjes vergaan niet, die slijten!  Ik wens dat ik ook nog lang mag blijven leven  |
|
Lamp
Erelid
Dat zal ook zeker gebeuren  je wordt de oudste man op aarde,maar rijgt daardoor heel veel aandacht van de media waar je eigenlijk geen zin in hebt.. Ik wens een relaxed leven |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een zeer relaxed leven op de Maan
Ik wens een relaxed leven op de Aarde |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Je krijgt een relaxed leven op Aarde, maar je verveelt je eigen kapot. Ik wens dat het op WMR altijd gezellig blijft. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het blijft altijd gezellig op WMR, maar jij zult er weinig van merken omdat je vanaf morgen niet meer online kunt komen. Ik wens dat ik me niet kapot verveel, terwijl ik een relaxed leventje heb op Aarde  |
|
nietmeer
|
je verveelt je niet kapot, maar alleen doordat je niet meer op WMR komt omdat je er geen tijd meer voor hebt  ik wens een vertaalmachine Hindi - NL  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komt een vertaalmachine Hindi - NL, maar om het te kunnen bedienen moet je Swahili kunnen, dus heb je er weinig aan  Ik wens alles te weten wat ik op een bepaald moment wil weten  |
|
nietmeer
|
je wordt alwetend maar dat vind je na een tijdje saai, je verliest je zin in het leven en wordt depressief  ik wens de heuvel te houden  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
vergeet het maar  iemand neemt het toch wel weer over ik wens dat ik de toets ga halen  |
|
nietmeer
|
je haalt de toets maar je vergeet m weer in te leveren.
Ik wens genoeg werk |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je zult zoveel werk hebben dat je geen tijd meer zult hebben voor iets anders
Ik wens een goed jaar |
|
nietmeer
|
Je krijgt een goed jaar, 2064 is helemaal JOU jaar!
Ik wens een laptop die werkt, die het doet, met alles erop en eraan, die het minimaal 3 jaar goed doet! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Tada ... een laptop die aan alle eisen voldoet, alleen is ie voor mij  Ik wens dat jij er ook eentje krijgt |
|
nietmeer
|
grrr ik krijg er ook een maar die is ook van jou! (rotvader!)
Ik wens een schop onder Emmertje zijn kont. |
|
emmertje
Oudgediende
|
De schop is onder mijn kont, maar dat doet niet zeer  Ik wens dat BV voortaan lief blijft tegen haar vader |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Is ze, maar haar vader niet meer voor haar.
Ik wens dat iedereen lief voor iedereen is |
|
emmertje
Oudgediende
|
Iedereen is lief voor iedereen, behalve voor Zeekoe  Ik wens dat ik weer een kopje koffie krijg  |
|