ontkracht een wens |
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Ik wens dat het kerstdiner vanavond een beetje lekker word  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Het kerstdiner wordt een beetje lekker, met name het nagerecht maakt de boel weer een beetje goed  Ik wens dat het vanavond druk wordt op WMR  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Het wordt druk vanavond. Maar alleen omdat er een bizarre moord is gepleegd waar wmr een primeur op heeft  Ik wens dat vanavond heel gezellig wordt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Vanavond wordt heel gezellig,...voor mij dan  Ik wens dat het voor jou ook heel gezellig wordt  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Vanavond word het voor mij ook heel gezellig.. maar voor Yann?? Ik wens dat het vanavond voor Yann heel gezellig word  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Voor Yann wordt het vanavond nog heel gezellig, hoewel de avond nog maar zo'n 25 minuten duurt  Ik wens dat het morgen ook gezellig wordt voor iedereen  |
|
nietmeer
|
Gezelligheid troef, maar helaas aan de andere kant van de wereld
Ik wens genoeg eten voor iedereen op de wereld ('t is immers kerst....) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er is genoeg eten voor iedereen op de wereld, alleen is het voor velen onbereikbaar (en da's de realiteit  ) Ik wens dat bovengenoemde realiteit verandert |
|
nietmeer
|
Wish granted exactly the way you want it
Ik wens een vriendin |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een vriendin ... ooit!  Ik wens dat Muaddhib niet zolang hoeft te wachten |
|
nietmeer
|
Ehm... ik wens hetzelfde..... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft niet zolang te wachten, maar het duurt niet lang  Ik wens een lekker kopje koffie voor m'n neus  |
|
nietmeer
|
(Nou... bedankt...  ) Je krijgt je koppie koffie, maar helaas is ie koud, slap, oud, en met veeeeel te veel suiker.... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Net als normaal dus  Ik wens eenieder een goede nachtrust toe die nu gaan slapen |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Vannacht staat er een hele enge man boven je bed die je wakker schudt, ontvoerd en in een zak meeneemt naar zijn slee. Daarop neemt hij je mee naar de noordpool waar je verandert wordt in een elf en je voor altijd kadotjes in moet pakken.
Ik wens een hele erge grote kop chocolademelk |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een hele erge grote kop chocolademelk over je hoofd leeggekieperd  Ik wens dat stryper ontvoerd wordt door de Kerstman  |
|
Sinterklaas is de kerstman voor XD Ik wens dat emmertje leeggegooid wordt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
het emmertje wordt leeggegooid waarna het weer gevuld wordt met nog meer geld  Ik wens de stryper niets krijgt van wat er uit emmertje gevallen is  |
|
Ik(stryper) had een stofzuiger neergezet en heeft zo aaaal het geld *mwuahahahaha*  Ik wens dat ik heel veel koekjes had.  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Stryper krijgt niets, maar wint de oudejaarsloterij
Ik wens dat ik de helft van Strypers netto winst mag... |
|
Stryper stuurt een huurmoordenaar op Zeekoe af.
Ik wens dat Zeekoe de aanval overleefd (H) |
|
Zeekoe Erelid
Zeekoe overleeft de aanval, maar.... (  ) Ik wens dat ik de afloop nooit te weten kom... |
|
Zeekoe overleeft de aanval maar raakt in een diep coma waaruit ie nooit meer ontwaakt. Daar droomt hij over drie eenhoorns waarvan er één charlie heet. De drie gaan op zoek naar een berg van snoep. Uiteindelijk gaat charlie naar binnen en wordt beroofd van zijn nier.
Ik wens dat ik nu zin had om opstaan en naar bed te gaan XD |
|
Zeekoe Erelid
Je hebt er zin in, maar doet het toch niet
Ik wens dat ik over 10 minuten slaap (tot 8 uur morgen ochtend) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je slaapt over 10 minuten tot 8:00 uur 's ochtend MORGENochtend dus zondagochtend  Ik wens Zeekoe welterusten toe |
|