ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik reageert vandaag nog iemand op jouw post, maar je zult dat niet zien vandaag  Ik wens dat er voor ik naar bed ga gereageerd wordt op deze post. |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
*reageert niet  * ik wens dat ik het warmer heb  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt het warmer als je wel reageert op mijn vorige post  Ik wens dat ik het de rest van de avond ook gezellig ga hebben hier op WMR |
|
nietmeer
|
dat is het eigenlijk altijd, wat is dat nou voor wens  ik wens dat ik morgen vloeiend Frans spreek zonder er iets voor te hoeven doen  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je spreekt morgen vloeiend Frans, maar verleerd daardoor het Nederlands.
Ik wens iedereen prettige kerstdagen. |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
"prettig gestoorde kerstdagen" Ik wens dat me date van volgende week een onvergetelijke avond wordt  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat wordt het: ze dumpt je namelijk op een manier die je nooit meer vergeet.
Ik wens iedereen eveneens een gelukkig nieuwjaar. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Het wordt een gelukkig nieuwjaar, maar het jaar erop niet meer  Ik wens dat mensen niet zo zouden zeuren bij bezorgers met die kerstkaartjes, weet je wel?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Mensen zeuren niet meer, maar ook niet minder  Ik wens dat het komende jaar voor iedereen een prachtjaar zal worden  |
|
nietmeer
|
voor iedereen behalve voor jou ik wens dat ik niet meer zo moe  ben |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
je word vermoord ik wens dat ik geen bril meer nodig had  |
|
nietmeer
|
geen bril, wel een laserbehandeling die je diep in de schulden steekt waar je nooit meer uitkomt  ik wens dat ik Arabisch kan |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
kun je ook  1 2 3 4... dat zijn Arabische cijfers  ik wens iedereen A Mery Christmas and A Happy Newjear!  |
|
nietmeer
|
voor iedereen, behalve voor jezelf  ik wens dat dat ik Arabisch (de taal) kan  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt alleen nog Arabisch; niemand hier zal je nog kunnen begrijpen  Ik wens dat ik alles kan wat ik zou willen kunnen |
|
nietmeer
|
je kan alles wat je zou willen kunnen en je kan alleen maar denken aan aardappels schillen. Dus dat doe je nu al een paar uur... ik wens een zak verse piepers |
|
nietmeer
|
dat wordt dan € 200.000, wat je niet hebt dus krijg je het ook niet  ik wens supersnel internet |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt supersnel internet ... ooh, het is al voorbij  Ik wens een lekker koekje dat ik meer veel smaak zal opeten binnen nu en 5 minuten  |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Het gebeurt niet, maar hierdoor blijf ik koekjes aan het vreten  Ik wens dat ik dan ook maar genoeg lekkere koffie erbij krijg  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Krijg je, maar dan smaken je koekjes afgrijselijk.
Ik wens en veilige vliegreis naar en van Zweden |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Er ontstaat een veilige vliegreis van en naar zweden. De enige regel die de maatschappij eigenlijk handhaaft is dat ze jou niet toelaten.
Ik wens een gelukkig Nieuwjaar voor alle vrienden van WMR |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die krijgen een gelukkig nieuwjaar, maar alle andere mensen krijgen juist een heel rottig nieuwjaar. En omdat het aantal andere mensen groter is dan het aantal WMR-vrienden, wordt de wereld er niet beter op.
Ik wens dat die kredietcrisis eindelijk eens op een gunstige en succesvolle manier wordt opgelost. |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Jij sterft en de krediet crisis lost zich vanzelf op omdat mensen herinnerd worden aan de belangrijke dingen in het leven.
Ik wens een super vriendin |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Die zul je krijgen maar ze gaat na 2 seconden al weer weg Ik wens een de grootste muziekcollectie ter wereld  |
|